ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 ارديبهشت 1396     |     کد : 177190

در اختتامیه جشنواره نماز کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی عنوان شد؛

ارسال ۱۸۵۲ اثر به طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از ارسال یک هزار و ۸۵۲ اثر به طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز این کانون در سال گذشته خبر داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از ارسال یک هزار و ۸۵۲ اثر به طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز این کانون در سال گذشته خبر داد.

 مراسم اختتامیه جشنواره استانی «نماز ستون دین» در حالی در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برگزار و برگزیدگان نخستین دوره آن معرفی شد که در این آیین جمعی از مسئولان استانی، خانواده‌ها، اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون حضور داشتند و بر لزوم ترویج فرهنگ نماز در میان کودکان و نوجوانان تاکید شد.

ارسال ۱۸۵۲ اثر به طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این آیین با اشاره به فرآیند برگزاری این جشنواره تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای این ویژه‌برنامه به گونه‌ای بود که در کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون در طول سال فعالیت‌های مختلفی را در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ نماز برگزار کردند.

هادی یوسف زاده همچنین با اشاره به حادثه سیل در برخی از شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی با خانواده‌های درگذشتگان و مجروحان و حادثه‌دیدگان ابراز همدردی کرد و ادامه داد: در سال ۹۶ نیز اجرای طرح توسعه و تعمیق فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور بیش از دو هزار عضو کانون در طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز سال ۹۵ گفت:  یک هزار و ۸۵۲ اثر در بخش‌های مختلفی چون نشریه دیواری، معرفی کتاب، طراحی، کاردستی، کتابسازی، سرود، قصه گویی، شعرخوانی، کارت‌پستال‌سازی، حدیث، احکام، قرآن، مسابقات، بازی‌ها، جلسات بحث آزاد، نشست‌های تخصصی، طرح دیواری، کارگاه های ادبی و هنری از قبیل نقاشی، سفالگری و خوشنویسی آثار به این طرح ارسال شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان کرد: از میان آثار رسیده به جشنواره ۴۲ عضو، ۱۴ مربی و سه مرکز فرهنگی هنری برگزیده شدند که درسایت کارشناسی فرهنگی کانون آذربایجان شرقی به نشانی azarkanoon.ir قابل مشاهده است.

نقش اثرگذار کانون در حوزه فعالیت‌های دینی و اسلامی

اسدالله ضیایی، مشاور استاندار و رییس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز در این جشنواره  با تاکید بر تاثیر عمیق فعالیت‌های کانون بر کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها را در حوزه فعالیت‌های دینی و اسلامی پویا، اثرگذار و به‌روز توصیف کرد.

ضیایی با اشاره به نعمت‌های خداوند، خطاب به کودکان و نوجوان گفت: شکرگزاری از خداوند وظیفه همه ماست و نماز بهترین راه شکرگزاری از خداوند است. وی از مربیان و والدین خواست کودکان و نوجوانان را با ارزش‌های والای انسانی بیشتر آشنا کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 3 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode