ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1389     |     کد : 16579

انتقاد آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي از بي‌پروايي قلم‌ها و زبان‌ها

آيت‌الله العظمي ناصر مكارم‌شيرازي از مراجع تقليد، فحاشي را آسيبي براي جامعه اسلامي دانستند و گفتند: اين همه شهيد داده‌ايم كه جو اسلامي در جامعه ايجاد كنيم، پس كاري نكنيم كه اين فضا از بين برود

آيت‌الله العظمي ناصر مكارم‌شيرازي از مراجع تقليد، فحاشي را آسيبي براي جامعه اسلامي دانستند و گفتند: اين همه شهيد داده‌ايم كه جو اسلامي در جامعه ايجاد كنيم، پس كاري نكنيم كه اين فضا از بين برود.

به‌گزارش مركز خبرحوزه، ايشان ديروز در درس خارج خود در مسجد اعظم قم افزودند: طرف مقابل ما هركس كه مي‌خواهد باشد. بايد بدانيم ما در حكومت اسلامي هستيم و برادران و خواهران به‌ويژه ‌كساني كه خود را منتسب به حزب‌الله مي‌دانند، بايد بسيار مراقب زبان و قلم خود باشند.

اين مرجع تقليد حفظ زبان و قلم را از نشانه‌هاي مومن ذكر كردند و گفتند: اگر بخواهيم ايمان كسي را بسنجيم، بايد ببينيم كه زبان و قلمش قيد و بند دارد يا نه، ممكن است در عرصه سياسي، اختلافاتي وجود داشته باشد، ولي اين نبايد باعث شود قلم و زبان ما از حساب خارج شود.

ايشان همچنين اجراي قوانين اسلامي را ضامن وحدت جامعه معرفي و بيان كردند: ما مسلمانان به قيامت و حساب و كتاب اعتقاد داريم، لذا بايد مراقب گفتار خود باشيم.

آيت‌الله‌ العظمي مكارم ‌شيرازي در ادامه با ضروري دانستن وحدت بين مسلمانان، گفتند: امروز در زماني هستيم كه دشمنان بيش از گذشته براي آسيب‌زدن به اسلام اعم از شيعه و سني نقشه مي‌كشند و در اين شرايط مسلمانان براي مقابله با اين دسيسه‌هاي بايد وحدت خود را حفظ كنند. ايشان با اشاره به موج بيداري مسلمانان در برابر حكومت‌هاي ظالم و دست نشانده غرب، اظهار داشتند: اگر مسلمانان در اين انقلاب‌ها وحدت و يكپارچگي نداشته باشند، دشمني كه همواره با برگزاري نشست‌ها به دنبال محقق كردن اهداف خود است، وارد عمل مي‌شود و انقلابي را كه به خاطر آن افراد زيادي قرباني شده‌اند، مصادره مي‌كند.


نوشته شده در   جمعه 20 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode