ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 17 آذر 1387     |     کد : 1575

ما این قطع رابطه را به فال نیك می‌گیریم 22/1/1386

ملت شریف ایران ، خبر قطع رابطه بین ایران و آمریكا را دریافت كردم و اگر كارتر در عمر خود یك كار كرده باشد كه بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است ، همین قطع رابطه است. رابطه بین یك ملت بپاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین‌المللی با یك چپاولگر عالم‌خوار ، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیك می‌گیریم ؛ چون كه این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید آمریكا از ایران است. ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهایی را كه ابرقدرت سفاكی را وادار به قطع رابطه - یعنی خاتمه د

بسم الله الرحمن الرحیم 
 
ملت شریف ایران ، خبر قطع رابطه بین ایران و آمریكا را دریافت كردم و اگر كارتر در عمر خود یك كار كرده باشد كه بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است ، همین قطع رابطه است. رابطه بین یك ملت بپاخاسته برای رهایی از چنگال چپاولگران بین‌المللی با یك چپاولگر عالم‌خوار ، همیشه به ضرر ملت مظلوم و به نفع چپاولگر است. ما این قطع رابطه را به فال نیك می‌گیریم ؛ چون كه این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید آمریكا از ایران است. ملت رزمنده ایران این طلیعه پیروزی نهایی را كه ابرقدرت سفاكی را وادار به قطع رابطه - یعنی خاتمه دادن به چپاولگری‌ها - كرده است ، اگر جشن بگیرد، حق دارد. ما امیدواریم كه نابودی سرسپردگانی مثل سادات و صدام حسین به‌زودی انجام گیرد و ملت‌های شریف اسلامی به این انگل‌های خائن ، آن كنند كه ملت ما با محمدرضای خائن كرد ؛ و به دنبال آن برای آزاد زیستن و به استقلال تمام رسیدن ، قطع روابط با ابرقدرت‌ها خصوصا آمریكا نمایند. من كرارا گوشزد نموده‌ام كه رابطه ما با امثال آمریكا ، رابطه ملت مظلوم با جهان‌خواران است.

شما ای ملت عزیز! كه برای رضای خداوند متعال ، با بانگ " الله اكبر " بر دشمنان خود چیره شدید و آزادی و استقلال را به دست آوردید ، با اتكال به خداوند تعالی و حفظ وحدت كلمه مهیا باشید برای رودررویی دشمنان اسلام و دشمنان مستضعفین ؛ شما به خواست خدای تعالی پیروز هستید و بر مشكلات غلبه خواهید كرد. صدام حسین كه همچون شاه مخلوع چهره قبیح غیراسلامی و انسانی خود را نشان داده و به هدم اسلام و حوزه مقدسه نجف كمر بسته و با مسلمانان مظلوم برای رضای كارتر ، آن كند كه مغول كرد، و با علمای اسلام خصوصا حضرت آیت الله آقای سید محمدباقر صدر ، آن كند كه رضا خان و محمدرضا پهلوی با علما و روحانیون و سایر طبقات كردند، باید بداند كه با این اعمال ضد اسلامی ، گور خودش و رژیم تحمیلی غیرانسانی و غیرقانونی بعث را با دست خود می‌كند.

ملت شریف عراق! شما اخلاف آنان هستید كه انگلیس را از عراق راندند ؛ بپا خیزید و قبل از آن كه این رژیم فاسد همه چیز شما را تباه كند ، دست جنایتكار او را از كشور اسلامی خود قطع كنید. ای عشایر فرات و دجله! همه با هم و با همه ملت اتحاد كنید و این ریشه فساد را قبل از آن كه فرصت از دست برود ، قلع و قمع نمایید ، و برای خدا، دفاع از كشور اسلامی خود و از اسلام مقدس نمایید كه خدا با شماست.

ای ارتش عراق! اطاعت از این مخالف اسلام و قرآن نكنید و به ملت بگرایید و دست آمریكا را كه از آستین صدام بیرون آمده است قطع كنید و بدانید اطاعت از این سفاك ، مخالفت با خدای متعال است و جزای آن عار و نار است. از خداوند متعال عظمت اسلام و مسلمین و كشور ایران را خواستارم. و السلام علیكم و رحمه الله.

روح‌الله الموسوی الخمینی»

 

منبع: صفحه 233 جلد 12 صحیفه حضرت امام (ره)


نوشته شده در   يکشنبه 17 آذر 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode