ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 بهمن 1389     |     کد : 15361

تجلي وحدت ملي در راهپيمايي‌22 بهمن

رئيس‌جمهوري اعلام كرد: تا قبل ازسال 1400، اولين انسان ايراني با دستگاه‌هاي پرتابگر و تجهيزات ساخت كشورمان به فضا‏ مي‌رود‎. ‎

رئيس‌جمهوري اعلام كرد: تا قبل ازسال 1400، اولين انسان ايراني با دستگاه‌هاي پرتابگر و تجهيزات ساخت كشورمان به فضا‏ مي‌رود‎. ‎

به گزارش ايسنا‎، دكتر محمود احمدي نژاد بعد از حضور در راهپيمايي 22 ‎بهمن در ميدان آزادي در سخناني در جمع مردم افزود: امروز دانشمندان ما در پي آن هستند كه موجود زنده به آسمان بفرستند و به لطف خداوند در سال 90 موجودات زنده توسط دانشمندان‏ ايراني براي آزمايش به فضا پرتاب مي‌شود و براساس برنامه‌ريزي صورت گرفته تا قبل از سال 1400 اولين انسان ايراني با دستگاه‌هاي پرتابگر و تجهيزات داخلي در فضا قرار مي‌گيرد.

رئيس‌جمهوري با اشاره به پيشرفت‌هاي هسته‌اي در زمينه كسب انرژي صلح‌آميز هسته‌اي و مانع تراشي مستكبران در اين راستا گفت: در موضوع هسته‌اي همه مستكبران عالم از پيشرفت‌هاي ملت ايران به عنوان پيشقراول و خط‌شكن آزادي ملت‌ها مي‌ترسيدند و تلاش مي‌كردند كه ملت ايران به‏ قله هسته‌اي دسترسي پيدا نكند ولي اكنون ملت ايران با همت جوانان و متخصصان خود به تمامي چرخه در اين رابطه دسترسي پيدا كرده است و آنها نتوانسته‌اند مانعي در رسيدن به اين قله شوند و شكست خوردند.



سخنراني در جمع راهپيمايان

احمدي‌نژاد همچنين در اجتماع پرشكوه مردم تهران در ميدان آزادي با بيان اين كه انقلاب اسلامي نتيجه يك انديشه، آرمان و مقاومت ستودني است و حفظ آن و تداوم انقلاب نيازمند همين انديشه، ايستادگي و مقاومت است، گفت: اين انقلاب داراي مباني و آرمان‌هايي است و مهمترين بخش انقلاب توجه به انسان و احياي كرامت انساني است.

وي افزود: انقلاب اسلامي آمد و در نقطه مقابل انديشه مادي منقطع از آسمان قرار گرفت و فرياد توحيد و عدالت جهاني را سر داد و امروز بر همگان روشن شده كه حاكميت توحيد و عدالت در جهان بدون حكومت انسان كامل ناشدني است.



دستاوردهاي انقلاب

رئيس جمهوري در ادامه به برخي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: از مهمترين دستاوردهاي انقلاب احياي خودباوري است. سلطه‌گران براي ادامه سلطه خود بر ملت‌ها تلاش مي‌كنند، خودباوري را از ملت‌ها بگيرند، ولي انقلاب اسلامي آمد و خودباوري را در ميان ملت ايران زنده كرد و ملت قدرت،‏ عظمت و توانمندي خود را يكبار ديگر باور كرد و ما امروز باور داريم كه هيچ آرمان و هدفي هر قدر بزرگ از دسترس ملت ايران و جوانان ملت ايران دور نخواهد بود.

وي گفت: دستاورد ديگر انقلاب اسلامي احياي عزت و استقلال ملت ايران بود، امروز ملت ايران جزو مستقل‌ترين و عزيزترين ملت‌هاست.

رئيس‌جمهوري گفت: امروز دانشمندان كشور ما در عرصه بيوتكنولوژي، ساخت داروهاي جديد، روش‌هاي جديد درماني و سلول درماني در رده‌هاي بالاي جهان حركت مي‌كنند.

رئيس قوه مجريه دستاورد ديگر انقلاب را حركت در اجراي عدالت توصيف كرد و گفت: پيش از پيروزي انقلاب اسلامي مجموع توليد كشاورزي سالانه كشور حدود 25 ميليون تن بود اما امروز با افتخار اعلام مي‌كنم كه توليد‏ كشاورزي ما از مرز 100 ميليون تن در سال گذشته است.

وي با اشاره به اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: به‌زودي با مردم در مورد هدفمندي يارانه‌ها، دستاوردها و ادامه اين راه سخن خواهم گفت. اما بدانيد كه هوشمندي، تعهد، وحدت و عزتي كه شما در اجراي اين قانون و برنامه تحول‌آفرين اقتصادي از خود نشان داديد، جايگاه ايران و عظمت آن را در معادله‌هاي جهاني، 100 پله بالا برد و امروز دنيا‏ نسبت به اقتدار و عظمت ملت نگاه ديگري دارد.

رئيس‌جمهوري با تشكر صميمانه از همه اقشار مردم به موضوع توزيع سهام عدالت اشاره كرد و ادامه داد: تا امروز بيش از 39 ميليون نفر سهام‏ عدالت دريافت كرده‌اند و با برنامه‌ريزي‌هايي كه صورت گرفته است به زودي اين ميزان به 45 ميليون نفر خواهد رسيد.



ايران، كارگاه سازندگي

رئيس‌جمهوري با بيان اين‌كه همه ايران امروز به كارگاه ساختن و سازندگي تبديل شده است، به بازسازي يك ميليون و 100 هزار مسكن‏ روستايي اشاره كرد و گفت: اميد كه هيچ وقت بلاياي طبيعي مانند زلزله و سيل در كشور نباشد اما شاهد بوديم كه در زلزله‌هاي اخير كمترين تلفات به نسبت شدت زلزله وجود داشت كه بخشي از اين امر مربوط به بازسازي و مقاوم سازي منازل روستايي بود.

احمدي‌نژاد يادآور شد: در بخش كنترل قيمت مسكن و توزيع حقوق طبقات گوناگون از جمله بازنشستگان گام‌هاي بسيار خوبي برداشته شد. در زمينه اشتغال هم امسال با حمايت جوانان و كارآفرينان، يك ميليون و 600 هزار شغل‏ ثابت ايجاد شده است و تا قبل از پايان دولت دهم در ايران مشكلي به نام بيكاري جوانان وجود نخواهد داشت.

وي با بيان اين‌كه موارد ذكر شده بخشي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: البته ضعف‌ها و مشكلاتي هم در گوشه و كنار به طور فرعي و اصولي وجود دارد كه بايد اين مشكلات را با توكل به خدا و به دست مردم برطرف كنيم.



مديريت جهاني

احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود در جمع راهپيمايان 22 بهمن با اشاره به اوضاع امروز جهان تصريح كرد: مديريت جهاني با امام عصر(عج)، آن انسان كامل و ذخيره الهي است كه نقطه اشتراك همه انسان‌هاي فطري،‏ موحد و عدالت خواه بوده و هر كس و هر ملتي كه خود را در مسير عدالت قرار دهد و براي ترويج توحيد و عدالت قيام كند، تحت مديريت و ياري ايشان خواهد بود.

رئيس قوه مجريه تصريح كرد: اگر مي‌خواهيم همچنان پرچمدار توحيد و عدالت باشيم، بايد مثل هميشه در مسير مستقيم انقلاب، مصمم باشيم و در همه عرصه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي، زمامداري صالح، قضاوت، ساختار اداري، قانونگذاري الگو شويم.

وي افزود: بايد مراقبت كنيم كه خداي‌ناكرده لاابالي‌گري از يك سو و تحجر از سوي ديگر قدرت حركت ملت ما را سست نكند. اگر خداي ناكرده در گوشه و كنار بي‌تفاوتي حاصل شده و از توجه به اصول و امام(ع) غفلت شود و برخي خودخواهي‌ها غلبه كند، نبايد انتظار داشت كه مسير عزت و سرافرازي كشور ادامه يابد.

احمدي‌نژاد خطاب به ملت‌هاي اسلامي و به ويژه مردم مصر و تونس هم گفت: هوشيار باشيد زيرا آزادي و اعمال حاكميت حق شماست. شما حق داريد كه درباره مسايل كشوري و جهاني خود آزادانه اعمال نظر كنيد. انتخاب نوع و شخص حاكمان حق شماست و شما حق داريد كه توحيد، عدالت و عزت را مطالبه كرده و در راه تحقق آن مجاهدت كنيد.

رئيس‌جمهوري تاکيد کرد: ملت ايران دوستدار شماست و از حق انتخاب شما حمايت مي?کند. سلام خدا بر شما و مجاهدان راه توحيد و عدالت و بشارت باد بر شما. راه پيروزي، عزت و سرافرازي است.

وي گفت: با وجود همه طراحي‌هاي پيچيده و شيطاني، به لطف خدا و با هوشمندي ملت ها به زودي خاورميانه جديد بدون وجود آمريكا و رژيم صهيونيستي محقق خواهد شد و در آن خاورميانه، مستكبران هيچ جايي نخواهند داشت.

احمدي‌نژاد خطاب به مستكبران هم اظهار داشت: شما ديگر به آخر خط رسيده‌ايد و به ويژه در 100 سال اخير كارهايي كرده‌ايد كه روي‏ جنايتكاران تاريخ سفيد شده است.

احمدي‌نژاد با اشاره به پايگاه‌هاي نظامي در منطقه هم اظهار داشت: شما در عراق و افغانستان چه كار مي‌كنيد و اين پايگاه نظامي براي چيست؟ شما دلسوز ملت‌هاييد يا يك شيطان فريبكار و دغل كار؟

وي تاكيد كرد: علاوه‌بر اين بايد همان‌گونه كه رژيم صهيونيستي را آورديد و بر منطقه تحميل كرديد، آن را جمع و منطقه را از شر آن آزاد كنيد. رژيم صهيونيستي نقطه اشتراك زشتي‌هاي زشتكاران تاريخ و نقطه مشترك دشمني‏ همه ملت‌هاي جهان است. منطقه را دست مردم بدهيد و اين وليده شيطاني جنايتكار را جمع كنيد.

وي در پايان گفت: از رهبري معظم انقلاب كه با هوشمندي و تدبير بار سنگين انقلاب را به دوش مي‌كشند، تشكر مي‌كنم.



نوشته شده در   يکشنبه 24 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode