ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 بهمن 1389     |     کد : 15222

جمهوري اسلامي ايران اكنون الگوي ملت ها شده است

رهبر معظم انقلاب اسلامي ايجاد اختلاف در سطوح مختلف را يكي از ابعاد اصلي پروژه جنگ نرم دشمن دانستند.

رهبر انقلاب در جمع فرماندهان و پرسنل نيروي هوايي: جمهوري اسلامي ايران اكنون الگوي ملت ها شده است

رهبر معظم انقلاب اسلامي ايجاد اختلاف در سطوح مختلف را يكي از ابعاد اصلي پروژه جنگ نرم دشمن دانستند.
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي ديروز در ديدار جمع زيادي از فرماندهان و كاركنان نيروي هوايي ارتش و قرارگاه پدافند هوايي، ايستادگي و استقامت ملت ايران بر اصول و ارزشها بويژه اسلام را، عامل اصلي ماندگاري جمهوري اسلامي و الگو شدن آن براي ملتها دانستند و تأكيد كردند: حركت عظيم ملتها در برخي كشورها و بيداري اسلامي در منطقه، قطعاً تاثيرپذير از حركت بزرگ اسلامي ملت ايران در 32 سال گذشته بوده و اكنون زمان پايان تدريجي دوران قدرتها و سلطه قدرتمندان فرا رسيده است.
در اين ديدار كه در سالروز بيعت تاريخي همافران نيروي هوايي ارتش با امام خميني(ره) در 19 بهمن سال 57 برگزار شد، فرمانده كل قوا، اين حركت ماندگار و شجاعانه را زمينه ساز دو رويداد مهم دانستند و افزودند: معرفي يك هويت جديد از ارتش و هويت سازي براي ارتش جمهوري اسلامي يكي از نتايج اقدام همافران نيروي هوايي در 19 بهمن سال 57 بود.
حضرت آيت الله خامنه اي جريان سازي را دومين نتيجه اين حركت تاريخي برشمردند و خاطرنشان كردند: بدون ترديد اتفاقي كه در 19 بهمن سال 57 و در مقابل امام(ره) روي داد، روحيه و تحرك جديدي را در ملت ايران بوجود آورد و در وقوع حادثه بزرگ 22بهمن سال 57، تأثير زيادي داشت.
فرمانده كل قوا حركت همافران نيروي هوايي ارتش در 19 بهمن 57 را زمينه ساز نجات كشور خواندند و افزودند: كشور بزرگ ايران با آن سابقه فرهنگي و تاريخي، و ظرفيت هاي فراوان، قبل از انقلاب اسلامي، اسير قدرتهاي زورگو، و تحقير شده بود اما حركت مردم در 22 بهمن و پيروزي انقلاب، اين كابوس را شكست.
رهبر انقلاب اسلامي مهمترين ويژگي انقلاب بعداز 32 سال را، ايستادگي و استقامت ملت ايران بر اصول و ارزشها دانستند و تأكيد كردند: در ميان ارزشها مهمترين ارزش، اسلام است كه همواره بايد از آن پاسداري و بر آن پافشاري شود زيرا استقلال، آزادي، پيشرفت مادي، وحدت ملي و شكوفايي استعدادها، همه در گرو اسلام است.
حضرت آيت الله خامنه اي با يادآوري تأكيد مكرر امام خميني(ره) بر جمهوري اسلامي، افزودند: جمهوري به معناي اتكاء به مردم است و حاكميت اسلام بدون ايمان عمومي امكان پذير نيست، بنابراين جمهوري اسلامي، اصلي ترين پايه و اساس در انقلاب است كه بايد آن را حفظ كرد.
فرمانده كل قوا لازمه دستيابي به موفقيتها در عرصه هاي مختلف را نزديك شدن به معناي واقعي و پرمغز جمهوري اسلامي دانستند و تأكيد كردند: رسيدن به جمهوري اسلامي و نظام اسلامي واقعي و مطلوب، نيازمند همت مضاعف و كار مضاعف است و با توجه به نامگذاري امسال، تأثير همت مضاعف در كارها و اقدامات مسئولان مشهود است.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تحقق نظام جمهوري اسلامي پيشرفته در عرصه هاي مادي و معنوي، زمينه ساز الگو شدن ملت ايران است، افزودند: ملت ايران در 32 سال گذشته نيز با استقامت و ايستادگي خود بر اسلام و نظام اسلامي و با پيشرفت هاي چشمگيري كه در اين چارچوب به دست آورده، الگوي ملتها شده است.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به حركات عظيم ملتها در برخي كشورها خاطرنشان كردند: اين حركتها دفعي و ناگهاني بوجود نمي آيند بلكه نتيجه تراكم خواستها و معرفتها در طول زمان است كه اكنون بروز كرده و ايستادگي ملت ايران، قطعاً در بروز اين حركتها نقش عمده داشته است.
ايشان تأكيد كردند: امروز روزي است كه ملتها در خاورميانه و دنياي اسلام بيدار شده اند و زمان پايان دوران سلطه قدرتمندان و افول تدريجي قدرتها فرا رسيده است.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: ملت ايران در مقابله با سلطه گران و زورگويان و ايستادگي در برابر آنها همواره پيشرو بوده و اين افتخار هم به بركت پشتوانه عظيم فرهنگي ايران و اسلام آميخته با فكر و جان و روح ملت است.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر لزوم توجه به جايگاه حساس ملت ايران و ضرورت ادامه مسير پيشرفت و تعالي تأكيد كردند: در اين مسير بايد از آنچه كه مانع حركت و پيشرفت است پرهيز شود و يقيناً يكي از اين موانع بي مبالاتي به ارزشها است، بنابراين همواره بايد بر ارزشهاي انقلاب و اسلام تأكيد شود.
ايشان ايجاد شكاف و تزلزل در صفوف منسجم ملت ايران و مسئولان را يكي ديگر از موانع حركت در مسير پيشرفت و از جمله اهداف اصلي دشمن در جنگ نرم برشمردند و خاطرنشان كردند: اختلاف و تفرقه ميان آحاد مردم، ميان مسئولان و بخشهاي گوناگون نظام، و ميان نظام و مردم، اهداف اصلي دشمن براي برهم زدن انسجام موجود در كشور است كه بايد با همه اشكال آن مقابله كرد كه تنها راه مقابله نيز حفظ و تقويت بصيرت، و در نظر گرفتن اهميت و حساسيت جايگاه كنوني ملت ايران است.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: بايد با بصيرت و پرهيز از اختلافات، جايگاه بسيار تأثيرگذار ملت ايران را حفظ كرد.
حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از سخنان خود، پيشرفتها و نوآوريهاي نيروي هوايي ارتش در بخشهاي قطعه سازي، شبيه سازي، آموزش و سازماندهي را بسيار مهم و قابل تقدير دانستند و تأكيدكردند: اين حركت بايد بدون توقف تكميل شود و به هيچ حدي از پيشرفت قانع نشد.
ايشان با تأكيد بر اينكه لازمه تداوم اين حركت مبارك تكيه بر ايمانها، همت ها و جوانان است، افزودند: توكل به خداوند و اتكاء به نيرو، فكر، خلاقيت و اعتماد به نفس جوان، در هر بخشي معجزه آفرين است.
رهبر انقلاب اسلامي در پايان تأكيد كردند: محدوديتها نبايد مانع حركت و پيشرفت شوند بلكه بايد در هر شرايطي متناسب با ظرفيت ها و تواناييها، بر كمبودها و محدوديت ها غلبه كرد.
در اين ديدار امير سرتيپ شاه صفي فرمانده نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ضمن گراميداشت خاطره حركت تاريخي همافران نيروي هوايي در 19 بهمن سال 57، آن اقدام شجاعانه را نشانه ولايتمداري نيروي هوايي دانست و گفت: فرماندهان و كاركنان نيروي هوايي در مقاطع مختلف از جمله دوران دفاع مقدس، با ايمان و بصيرت، از انقلاب اسلامي ايران دفاع كرده اند.
وي حركت پرشتاب قطعه سازي، طراحي و ساخت انواع موشكها، شبيه سازها، و رادارهاي هوايي را از جمله اقدامات انجام گرفته در نيروي هوايي ارتش برشمرد و افزود: استفاده از شبكه ايمن ارتباطي و امكان اشراف كامل و همزمان فرماندهي بر همه پايگاه ها، انجام پروازهاي برد بلند تاكتيكي، عمردهي و ارتقاي انواع هواپيماها، و توليد و به كارگيري جنگ افزارهاي جنگ الكترونيك از ديگر اقدامات نيروي هوايي ارتش است.







نوشته شده در   چهارشنبه 20 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode