ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 بهمن 1389     |     کد : 15012

رهبر معظم انقلاب در بي نظيرترين نماز جمعه تهران:فرياد امروز مردم مصرهمان فرياد آشناي انقلاب اسلامي است

رهبر معظم انقلاب در بي نظيرترين نماز جمعه تهران:فرياد امروز مردم مصرهمان فرياد آشناي انقلاب اسلامي است .

رهبر معظم انقلاب در بي نظيرترين نماز جمعه تهران:فرياد امروز مردم مصرهمان فرياد آشناي انقلاب اسلامي است .

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجتماع عظيم مردم مومن و انقلابي تهران در نماز جمعه تهران، دهه فجر و 22 بهمن امسال را داراي شور و حال متفاوتي خواندند و با تشريح تغييرات عميق و اساسي ناشي از پيروزي انقلاب تاكيد كردند: اين تغييرات عميق به بركت ايستادگي ملت در تمام سي و دو سال اخير ادامه يافته و مردم ايران اكنون پس از سالها مجاهدت، انعكاس فرياد مظلومانه ولي قدرتمندانه خود را در حوادث اخير شمال آفريقا و به ويژه در بيداري اسلامي مردم مصر و تونس مشاهده مي كنند.
رهبر انقلاب اسلامي در خطبه اول نماز كه با حضور بسيار گسترده مردم تهران در دانشگاه تهران و خيابانهاي اطراف برگزار شد با تحليل شرايط قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران و تأثير پيروزي انقلاب اسلامي در معادلات سياسي جهان، خاطرنشان كردند : زورگويان و مستكبران جهان براي حفظ و گسترش منافع خود در منطقه بسيار مهم و استراتژيك خاورميانه، نقشه دقيقي را طراحي كرده بودند كه سالها نيز با موفقيت آن را اجرا كردند اما پيروزي انقلاب اسلامي تمامي معادلات آنها را بهم ريخت.
حضرت آيت الله خامنه اي در تشريح مختصات نقشه دنياي استكبار براي منطقه خاورميانه تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي افزودند: وجود كشورهاي ضعيف و دشمن يكديگر، داراي حكامي دست نشانده و مطيع غرب، از لحاظ اقتصادي مصرف كننده، از لحاظ علمي عقب مانده، در عرصه فرهنگي مقلد غرب، از نظر نظامي ضعيف ، از لحاظ اخلاقي، فاسد و منحط و از لحاظ مذهبي كاملاً سطحي و درحد فردي يا تشريفاتي، مختصاتي بود كه استكبار براي كشورهاي منطقه خاورميانه تعريف كرده بود.
ايشان انفجار عظيم انقلاب اسلامي و ظهور امام خميني را به عنوان عالمي برجسته، حكيم، فقيه، مجاهد، شجاع، خطرپذير و داراي نفوذ كلمه، برهم زننده استراتژي غرب در منطقه بسيار مهم خاورميانه دانستند و تاكيد كردند: تربيت و ظهور و حضور اين مرد بزرگ، حقيقتا كار خدا بود.
رهبر انقلاب بيداري - آمادگي و حمايت بيدريغ ملت ايران از امام را زمينه ساز پيروزي انقلاب خواندند و افزودند: در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي، امام و ملت همچون كوه استوار ايستادند و جبهه دشمنان هر كاري كرد نتوانست اين انقلاب بزرگ اسلامي را دچار شكست يا انحراف كند.
ايشان با يادآوري اقدامات و طرحهاي دشمنان براي شكست انقلاب، به ايجاد درگيريهاي خياباني، جنگهاي قومي- كودتا - تحميل جنگ هشت ساله - تحريم اقتصادي و جنگ رواني بي وقفه در تمامي 32 سال اخير اشاره كردند و افزودند: دشمن در تمامي اين اقدامات سه هدف عمده را دنبال كرده است.
رهبر انقلاب اسلامي سقوط انقلاب و براندازي نظام جمهوري اسلامي را مهمترين هدف جبهه دشمنان در 32 سال اخير خواندند و افزودند: هدف دوم آمريكا در صورت ناكامي در براندازي نظام، استحاله انقلاب بود يعني صورت و ظاهر انقلاب باقي بماند اما باطن و روح آن از بين برود.
ايشان فتنه سال 88 را آخرين نمايشنامه دشمنان براي استحاله انقلاب خواندند و خاطر نشان كردند: درآن فتنه، طراح و نقشه كش و مدير در بيرون از مرزها بوده و هست و عده اي بخاطر حب به نفس و حب به مقام اسير توطئه آنها شدند و دانسته يا ندانسته با آنها همكاري كردند.
رهبر انقلاب در تشريح هدف سوم جبهه سلطه افزودند: آنها تصميم گرفته بودند اگر با وجود همه تلاشهاي آنها، نظام اسلامي باقي ماند عناصر ضعيف النفس را كه مي توان در آنها نفوذ كرد طرفهاي اصلي خود در مسائل كشور قرار دهند و نظامي بوجود آورند كه ضعيف و مطيع باشد و در مقابل آمريكا نايستد.
ايشان مردم بيدار ايران، برخورداري كشور از نخبگان خوب و مسئولان خوب را باعث ناكامي دشمنان در همه اهداف خود خواندند و افزودند: انقلاب به علت عمق و ماهيت خود تغييراتي بسيار اساسي در كشور بوجود آورده است و امام و ملت پايه ها را بگونه اي محكم گذاشته اند كه اين حركت عظيم ادامه يافته و خواهد يافت.
حضرت آيت الله خامنه اي در تبيين تغييرات عميق و اساسي كه در ايران پس از پيروزي انقلاب اتفاق افتاده، به اسلام ستيزي عميق رژيم پهلوي اشاره كردند و افزودند: انقلاب، اين سياست را 180 درجه تغيير و اسلام را محور اداره كشور و مديريت جامعه قرار داد.
تغيير وابستگي شديد حكومت پهلوي به آمريكا و انگليس و تبديل ايران به نمود كامل استقلال سياسي در جهان، دومين موردي بود كه حضرت آيت الله خامنه اي در تبيين پيامدهاي ناشي از پيروزي انقلاب اسلامي به آن اشاره كردند.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: اين استقلال و عزت سياسي بيشترين جذابيت را براي ملتها دارد و بخش مهمي از احساس احترام ملتها نسبت به انقلاب اسلامي به همين مسئله مهم برمي گردد.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به سلطنتي بودن حكومت و نقش نداشتن مردم در حكومت پهلوي افزودند: بعد از انقلاب، مبناي حكومت، مردم سالاري ديني شد و برخلاف دوران قبل از انقلاب كه حكومت وراثتي بود، خواست مردم درحكومت تعيين كننده شد.
ايشان با يادآوري حاكميت ديكتاتوري امنيتي قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، خاطر نشان كردند: انقلاب اسلامي فضاي نقد، اصلاح و تذكر و حتي فضاي مخالفت و اعتراض را براي مردم باز كرد و اين روند در 32 سال گذشته همواره ادامه داشته است.
حضرت آيت الله خامنه اي خودباوري علمي و اعتماد به نفس ملي را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي برشمردند و تأكيد كردند: پيش از پيروزي انقلاب، كشور از لحاظ علم و فناوري كاملاً متكي به غرب بود اما اكنون كشور ضمن پيشرفتهاي خيره كننده علمي و فناوري - داراي دانشمندان جوان برجسته و بزرگي در رشته هاي مختلف است كه در سطح جهان كم نظيرند.
ايشان تأثيرگذاري ايران در مسائل منطقه و جهان را از ديگر پيامدهاي پيروزي انقلاب اسلامي دانستند و خاطر نشان كردند: اكنون عزت و عظمت ملت ايران و تأثيرگذاري آن در مسائل جهاني و منطقه اي، دشمنان را مبهوت كرده و آنها دائماً از نفوذ ايران مي گويند.
رهبر انقلاب اسلامي، خروج از تقليد محض در عرصه فرهنگي و طراحي موضوع تهاجم فرهنگي از جانب دشمنان را از ديگر تأثيرات ناشي از انقلاب اسلامي بيان كردند و افزودند: كشور با چنين ويژگيها و مباني مي تواند پايه گذار تمدن جديدي در جهان باشد.
ايشان با يادآوري سخنان يك مقام غربي درباره توانايي الگو شدن «قانون اساسي مردمي و پيشرفته جمهوري اسلامي» و نيز جذابيت كارنامه موفقيتهاي علمي سياسي، اقتصادي و نظامي جمهوري اسلامي براي ملتهاي جهان افزودند: با وجود كارشكني هاي دشمنان ملت، اين اتفاق هم اكنون روي داده است و ملت ايران در ابعاد مختلف به الگوي ملتها تبديل شده است.
ايشان برخي اشتباهات غرب را در الگو شدن ملت ايران و جمهوري اسلامي موثر دانستند و افزودند: پافشاري آنها بر تضييع حقوق هسته اي ملت ايران باعث پايداري بيشتر ملت و مسئولان نظام شد و همه جهانيان فهميدند ايران در مسئله هسته اي به پيشرفتهاي غيرقابل انتظاري دست يافته و هيچ فشاري نمي تواند ملت ايران را وادار به عقب نشيني كند.
ايشان تلاش غرب براي تحريم فروش بنزين به ايران را از ديگر مسائلي دانستند كه باعث شد مسئولان كشور، جدي تر به فكر خودكفايي در توليد بنزين بيفتند.
رهبر انقلاب اسلامي در همين زمينه افزودند: براساس گزارش مسئولان، كشور از 22 بهمن امسال به طور كامل از واردات بنزين بي نياز مي شود و حتي قادر است بنزين صادر كند.
رهبر انقلاب اسلامي اشتباهات غرب در بحث تحريم نظامي و ايجاد جريان موازي و افراطي اسلامي در همسايگي ايران را از ديگر مسائلي دانستند كه در نهايت باعث تقويت ايران شد.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: در فتنه 88 نيز آنها به قدري جنجال و هياهو كردند كه ملت به صحنه آمد و حماسه عظيم 9 دي را آفريد.
ايشان در ادامه خطبه اول خاطرنشان كردند: يك انقلاب اگر بخواهد بر ديگران تأثير بگذارد بايد خصوصيات ويژه اي داشته باشد كه مهمترين آنها استقامت و ايستادگي است.
رهبر انقلاب اسلامي، درتبيين استقامت ملت و نظام اسلامي بر سر مباني و ويژگيهاي انقلاب افزودند: از همان آغاز انقلاب، امام و ملت بر اسلامي بودن آن تأكيد كردند اما عده اي در جهان هياهو كردند كه اسلامي بودن با دمكراسي نمي سازد كه البته امام و مردم بي توجه به اين جنجالها ايستادند و فرياد زدند انقلاب ما اسلامي است و اسلامي خواهد ماند .
ايشان با اشاره به استمرار فضاي اسلامي جامعه خاطر نشان كردند: اگر فضاي اسلامي در جامعه امروز از دوران انقلاب بيشتر نباشد حداقل مانند آن دوران است بگونه اي كه جوانان خوب امروز، در اين زمينه حتي از برخي افراد دوران انقلاب جلوتر هستند .
ايشان به تلاش ناكام برخي ها در 32 سال اخير براي دور كردن جامعه از فضاي اسلامي اشاره كردند و تأكيد كردند: ملت و مسئولان پاي اسلام ايستاده اند و مي ايستند.
رهبر انقلاب اسلامي، ايستادگي بر سر مردم سالاري را از ديگر نمونه هاي استمرار مباني و ويژگيهاي انقلاب خواندند و افزودند: امام از اولين روز پيروزي تأكيد مي كردند مردم بايد نظر دهند و اين ويژگي تا امروز در همه مسائل و انتخابات استمرار يافته است.
ايشان به برگزاري بيش از 30 انتخابات در 32 سال اخير اشاره كردند و افزودند: حتي در دوران جنگ و زير بمباران ها و موشكباران هاي دشمن - انتخابات يك روز هم به تأخير نيفتاد و اين معناي حقيقي ايستادگي بر سر مردم سالاري است.
حضرت آيت الله خامنه اي به روي كار آمدن گرايشهاي مختلف سياسي درچند انتخابات اخير رياست جمهوري اشاره كردند و در تشريح عمق تأثيرگذاري رأي ملت افزودند: از انتخاب مجلس خبرگان كه رهبري را عزل و نصب مي كند تا رياست جمهوري، مجلس، شوراها و ديگر مسائل، همه چيز به رأي مردم در انتخابات متكي است.
ايستادگي بر سر آرمان عدالت اجتماعي از ديگر نكاتي بود كه رهبر انقلاب به آن پرداختند. ايشان استقرار عدالت اجتماعي را مهم تر و سخت تر از هر كار ديگري دانستند و خاطر نشان كردند: آنچه در كشور وجود دارد با عدالتي كه اسلام از ما خواسته فاصله زيادي دارد اما مهم اين است كه حركت به سمت عدالت اجتماعي همچنان ادامه داشته و قوي تر نيز شده است.
حضرت آيت الله خامنه اي، توزيع مناسب امكانات زندگي و فرصتها در سراسر كشور، سفرهاي استاني مسئولان، سهام عدالت، مسكن روستايي و هدفمند كردن يارانه ها را از نمونه هاي مختلف تلاش نظام براي استقرار عدالت اجتماعي برشمردند و خاطرنشان كردند: اگر كار مهم و اساسي هدفمند كردن يارانه ها با همت مسئولان و مردم به خوبي و درستي انجام شود روند استقرار عدالت اجتماعي شتاب بيشتري مي گيرد.
رهبر انقلاب اسلامي همچنين افزودند: زندگي ما و ديگر مسئولان بايد مانند ضعيف ترين اقشار جامعه باشد كه نيست اما زندگي مسئولان غالباً مانند طبقه متوسط است كه اين هم خيلي با ارزش است.
حضرت آيت الله خامنه اي، ظلم ستيزي و تسليم نشدن در مقابل زورگويان جهاني را از ديگر ويژگيهايي دانستند كه انقلاب اسلامي در ايران بوجود آورده و در 32 سال اخير به همت مردم و مسئولان ادامه يافته است.
ايشان تلاش برخي در اوايل انقلاب و سه دهه اخير را براي تضعيف آرمان ظلم ستيزي مورد اشاره قرار دادند و افزودند: آنها مي خواستند ابتدا روابط با آمريكا را با فراموش شدن شعارهاي انقلاب عادي كنند سپس به تدريج كشور را تابع سياستهاي آمريكا سازند.
رهبر انقلاب اسلامي ثبات و استقامت 32 ساله ملت و جمهوري اسلامي را موجب عظمت ايران در چشم ملتها خواندند و افزودند: اين كار پر زحمت، بركت و رحمت الهي را به دنبال آورده و نتايج بزرگ آن به تدريج آشكارشده و ملت ايران را هم اكنون به الگويي جذاب براي ديگر ملتها تبديل كرده است.
ايشان در جمع بندي خطبه اول نماز تأكيد كردند: مسائل و واقعيات ياد شده نشان مي دهد كه دهه فجر امسال مهم، حساس و پر شورتر است و ان شاءالله راهپيمايي 22 بهمن ملت، بر همه افتخارات 32 سال اخير خواهد افزود.
حضرت آيت الله خامنه اي در خطبه دوم نماز جمعه، حوادث اخير شمال آفريقا بويژه تحولات تونس و مصر را بسيار مهم و زلزله اي واقعي خواندند و افزودند: اگر ملت مصر به كمك خداوند متعال بتواند حركت خود را به پيش ببرد، براي آمريكا و رژيم صهيونيستي شكست غير قابل جبراني در منطقه، رقم خواهد خورد.
ايشان با اشاره به نگراني فزاينده رژيم صهيونيستي از تحولات مصر، خاطرنشان كردند: صهيونيست ها بهتر از همه مي دانند كه اگر مصر از هم پيماني آنها خارج شود، چه اتفاق عظيمي در منطقه رخ خواهد داد كه نتيجه آن تحقق پيش بيني هاي امام بزرگوار خواهد بود . رهبر انقلاب اسلامي در تحليل علت تحولات اخير در تونس و مصر به تحليل هاي انحرافي غربيها اشاره كردند وافزودند: در تحليل هاي جهاني تلاش بر اين است كه عامل اصلي قيام مردم در تونس و مصر فقط مسائل اقتصادي معرفي شود در حاليكه عامل اصلي احساس تحقيري است كه به دليل عملكرد حاكمان تونس و مصر در ميان مردم بوجود آمده است .
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به عملكرد بن علي در طول حاكميت خود در تونس خاطر نشان كردند: بن علي فردي كاملاً وابسته به آمريكا بود و حتي برخي گزارشها نشان مي دهد كه وي وابسته به سازمان جاسوسي آمريكا بوده است.
ايشان افزودند: براي يك ملت بسيار سخت است كه حاكم آنها نوكر رسمي دستگاههاي آمريكايي باشد و همين واقعيت يكي از دلايل قيام مردم تونس است .
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به سياستهاي ضد دين بن علي در تونس از جمله ممنوعيت انجام دادن شعائر ديني و حجاب در اماكن عمومي، تاكيد كردند: يكي از انگيزه هاي اصلي مردم تونس در قيام خود، انگيزه هاي اسلام خواهي است كه تحليل گران غربي تلاش دارند اين موضوع را كتمان كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: اكنون در تونس يك تغيير سطحي بوجود آمده است و مردم تونس بايد با هوشياري، مصالح خود را تشخيص دهند و فريب دشمن را نخورند.
ايشان در ادامه خطبه دوم نماز با اشاره به تحولات فوق العاده مهم مصر- به سابقه تاريخي، فرهنگي، سياسي و ديني اين كشور اشاره كردند و افزودند: مصر اولين كشور اسلامي بود كه با فرهنگ غربي در قرن هجدهم آشنا شد و اولين كشور اسلامي هم بود كه در مقابل اين فرهنگ ايستاد .
حضرت آيت الله خامنه اي از مصر بعنوان پايگاهي براي حضور اسلام خواهان و انديشمندان اسلامي در طول تاريخ ياد و خاطرنشان كردند: سرزمين مصر يادآور اسلام خواه شجاع و بزرگ، سيد جمال الدين اسد آبادي و شاگردان او از جمله محمد عبده است.
ايشان در تشريح جايگاه فكري و سياسي مصر به حركتهاي استقلال خواهانه و آزاديخواهانه در مصر و در جنگ ارتش مصر با ارتش رژيم صهيونيستي، اشاره كردند و افزودند: كشور مصر با چنين جايگاه و سابقه رفيع تاريخي، سي سال در دست فردي بود كه نه فقط آزاديخواه و ضدصهيونيست نبود بلكه دشمن آزاديخواهي و همكار و نوكر صهيونيستها بود.
رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان كردند: در دوران حكومت نامبارك - وضعيت مصر آنچنان شد كه از جايگاه كشوري الهام بخش براي دنياي عرب و اسلام، به كشوري همكار صهيونيستها و دشمن فلسطيني ها تنزل يافت .
حضرت آيت الله خامنه اي در همين خصوص به عملكرد حسني مبارك در جنگ 22 روزه رژيم صهيونيستي بر ضد مردم غزه و محاصره اين مردم مظلوم اشاره كردند و افزودند: اين عملكرد - مردم مصر را به ستوه آورد زيرا نظام مصر به يك رژيم طرفدار اسرائيل و دنباله رو محض آمريكا تبديل شده بود و مردم كاملاً احساس تحقير مي كردند .
ايشان با اشاره به سابقه اسلام خواهي مردم مصر، يكي از عوامل اصلي نهضت مردم مصر را انگيزه هاي ديني برشمردند و تأكيد كردند: مردم مصر حركتهاي خود را از نمازهاي جمعه و مساجد شروع مي كنند و شعارهاي ديني به ويژه شعار الله اكبر سر مي دهند و قويترين جريان مبارز در مصر نيز، جريان اسلامي است.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: غربيها بشدت نگران آشكار شدن انگيزه اسلام خواهي قيام مردم مصر در ميان ملتهاي منطقه هستند بنابراين تلاش مي كنند علت حركت مردم را فقط عامل اقتصادي نشان دهند .
حضرت آيت الله خامنه اي در همين زمينه تأكيد كردند: همين عامل اقتصادي كه بي تأثير هم نيست نتيجه وابستگي و نوكري مبارك به آمريكا است كه باعث شده اقتصاد مصر شكوفا نشود و وضع بجايي برسد كه صد ها هزار نفر از مردم قاهره به دليل فقر، در قبرستانها زندگي كنند.
ايشان افزودند: امريكاييها به نوكري همچون مبارك، حتي پاداش اقتصادي هم ندادند و امروز هم به او پاداش نخواهند داد و هر ساعتي كه حاكم مصر فرار كند قطعاً اولين دروازه اي كه به روي او بسته خواهد شد دروازه امريكا خواهد بود همانطور كه به روي بن علي و محمد رضا پهلوي بسته شد.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: اين قضايا درس عبرتي است براي كساني كه دلشان براي دوستي با آمريكا مي تپد. اين افراد بايد ببينند كه امريكاييها به نوكران خود چگونه پشت مي كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به دستپاچگي آمريكا و رژيم صهيونيستي در قبال قيام مردم مصر افزودند: آنها اكنون بدنبال راه خروج از اين شرايط هستند و فريبكاري را آغاز كرده اند كه البته موفقيت يا عدم موفقيت سناريوهاي آمريكا و غرب به عملكرد و تصميم مردم مصر بستگي دارد.
ايشان درپايان خطبه ها سخناني را به زبان عربي خطاب به مردم منطقه بيان كردند.
رهبر انقلاب اسلامي در اين سخنان اوضاع كنوني مصر را جنگ اراده ها ميان مردم مصر و دشمنان آنان خواندند و افزودند: در اين جنگ، هر طرف كه اراده قويتري داشته باشد پيروز خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامي در تبيين اقدامات امريكا و رژيم صهيونيستي براي غلبه برتحولات كنوني مصر و به شكست كشيدن قيام مردم اين كشور خاطرنشان كردند: آنها در تلاش هستند تا مردم را از محقق شدن اهدافشان مأيوس كنند اما مردم مصر بايد با تكيه بر خداوند، لحظه اي در وعده الهي مبني بر ياري آنان، ترديد نكنند.
حضرت آيت الله خامنه اي سلاح مهم مردم مصر در مقابله دشمنان را اتحاد و انسجام خواندند و تأكيد كردند: مردم مصر بايد مراقب نيرنگ ها و خدعه هاي دشمنان براي ايجاد تفرقه باشند، و با تكيه بر جوانان غيور خود و توكل بر خداوند - ثابت قدم و استوار به قيام خود ادامه دهند.
ايشان مردم مصر را به هوشياري در قبال توصيه ها و سناريوهاي سياسي امريكا و غرب فراخواندند و خاطرنشان كردند: امريكايي ها كه تا چند روز پيش حامي مبارك بودند اكنون كه از او مأيوس شده اند در تلاشند تا خود را هم نوا با مردم مصر نشان دهند تا بتوانند فرد مورد نظر خود را بر سركار بياورند.
رهبر انقلاب اسلامي نقش علماي ديني مصر بويژه علماي الازهر را در شرايط كنوني بسيار حساس خواندند و تأكيد كردند: علماي ديني مصر بايد نقش تاريخي خود را در قيام مردم ايفا كنند.
ايشان همچنين با اشاره به سابقه ارتش مصر در دو جنگ با ارتش رژيم صهيونيستي افزودند: ارتش مصر، نقش تاريخي خود را در تحولات جاري ايفا كند و با مردم همراه شود.


نوشته شده در   شنبه 16 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode