ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 آبان 1387     |     کد : 1489

نقش بانوان در انقلاب و صحنه هاى مختلف کشور

بانوان عضو جهاد دانشگاهى اصفهان نقش بانوان در انقلاب و صحنه هاى مختلف کشور آنچه که در ايران بزرگتر از هر چيز بود، تحولى است که در بانوان ايران حاصل شد

 بانوان عضو جهاد دانشگاهى اصفهان نقش بانوان در انقلاب و صحنه هاى مختلف کشور آنچه که در ايران بزرگتر از هر چيز بود، تحولى است که در بانوان ايران حاصل شد.
بانوان ايران در اين نهضت و انقلاب سهم بيشترى از مردان دارند و  هم که در پشت جبهه ها مشغول فعاليت هستند، سهم آنها بيشتر از ديگران است و در تربيتى که اشتغال دارند، چه تربيت کودکانشان و چه تربيت خردسالانشان و چه تربيتهايى که در کلاسها و جاهاى ديگر مجالس دارند، باز سهم بزرگى در اين انقلاب دارند.
عواطفى که در بانوان هست مخصوص خودشان است، در مردها اين عواطف نيست و لهذا، آن چيزى که در پشت جبهه از روى عواطف از بانوان صادر مى شود، بيشتر و بالاتر و ارزنده تر است از آن چيزى که از مردها صادر مى شود.
به موجب عواطفى که بانوان دارند، آنها براى جبهه ها کارهاى بسيار مفيد انجام داده اند و انجام مى دهند و از همه مهمتر اينکه بانوان بعد از انقلاب با تمام کوشش و حفظ عفت و حفظ جهات اسلامى همقدم، بلکه پيشقدم در امور کشور بوده اند و برخلاف آنچه که در رژيم سابق با برنامه ريزى از طرف چپاولگران جهان مى خواستند به سر بانوان ما بياورند و فاجعه ها را چند برابر کنند و بحمداللّه، موفق نشدند.
و امروز ما مى بينيم که بانوان محترم ايران در سرتاسر کشور يک عضو مفيد و يک جمعيت متعهد معتقد هستند که به کشور خودشان خدمت مى کنند و پشتوانه هستند از براى اين کشور و من اميدوارم که تمام جهات اسلامى را در نظر بگيرند و با اسلحه ايمان و تعهد به اسلام، اين پيروزى را به پيش ببرند و پشتوانه اين انقلاب باشند.
همان طورى که جوانان را تربيت کردند و به جبهه فرستادند و در عين حالى که مادران جوانانشان در جبهه شهيد شده اند، با کمال خوشرويى وافتخار، افتخار مى کنند بر اينکه جوان آنها در راه اسلام شهيد شده است و باز هم پيشنهاد مى کنند که جوانان ديگر هم داريم و به اسلام تقديم مى کنيم.
اين مطلبى است که براى خاطر اسلامى بودن اين انقلاب اين تحول حاصل شده است.
آنها مى خواستند که بانوان ما را به طور دلخواه خودشان عرضه کنند و اين قشر بزرگ کشور را به تباهى بکشند که با تباهى آنها تمام کشور در نسلهاى آينده به تباهى کشيده مى شد.
و خداى تبارک و تعالى بر اين ملت منت نهاد و اين پيروزى را نصيب کشور ما فرمود که به واسطه تعهد بانوان اميدواريم که در آتيه ، پشتوانه اين ملت و اسلام محکمتر بشود.
و با کوشش شما بانوان محترم، جوانان کشور و کسانى که هم در جبهه ?هستند?، بتوانند از عهده جنگ تا پيروزى ?بيرون آيند? و هم در داخل و در پشت جبهه ها بتوانند به کارهاى عمرانى و کارهاى ديگرى که مفيد به حال کشور است قيام کنند.
شما را رژيم سابق نشناخته بود.
و گمان مى کرد که بانوان ايران مثل همان چند نفر يا عده معدود منحرفين است و اينها هم به دست آنها مى شود که انحراف پيدا کنند، لکن بانوان محترم ايران ثابت کردند که دستخوش اين طور توطئه ها نشده اند و نمى شوند و ثابت کردند که در دژ محکم عفت و عصمت هستند و جوانان صحيح و نيرومند و دختران عفيف و متعهد به اين کشور تسليم خواهند کرد و هيچ گاه در آن راههايى که قدرتهاى بزرگ براى تباه کردن اين کشور پيش پاى آنها گذاشته بود، نخواهند رفت.
26/6/1386


نوشته شده در   دوشنبه 27 آبان 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode