ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 بهمن 1386     |     کد : 111221

حفظ و صیانت از انقلاب و ارزشهای آن جزء واجبات است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

حفظ و صیانت از انقلاب و ارزشهای آن جزء واجبات است

حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیر کل انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح انجمن اسلامی تامین اجتماعی طی سخنانی ضمن تشریح و تبیین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: چرا موضوع اول انقلاب، استقلال بود چون در زمان طاغوت استقلال نداشتیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مراسم گشایش انجمن اسلامی تامین اجتماعی آذربایجان شرقی ضمن تشریح و تبیین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قرن از دیدگان دانشمندان و نظریه پردازان جهان ذکر کرد.

وی با اشاره به فرامین حضرت امام خمینی (ره) که انقلاب اسلامی تحفه و هدیه غیبی است، گفت: این انقلاب و هدیه بزرگ خداوند، در زمانی رخ داد که خفقان و استبداد و ظلم و ستم حکومت های استبدادی و شاهنشاهی و نیز استبداد خارجی ها بر ملت ایران حاکمیت داشت، به پیروزی رسید و به حکومت 2500 ساله ستمشاهی پایان داد. به عمر حکومتی پایان بخشید که ملت را به بیگانه گان فروخته بود.

وی گفت: پس از سال 1357 بعضی از دولت ها درصدد براندازی آن بودند به صورت جنگ عراق با ایران وارد شدند و یا از راه ها و حربه های دیگر، اما با عزم راسخ ملت بزرگ ایران مواجه شدند و خودشان شکست را پذیرفتند چرا که این ملت درس خود را از عاشورا و امام حسین (ع) و حضرت امام خمینی آموخته بودند.

وی خاطر نشان کرد ما قبل از انقلاب حتی خط کش اندازه گیری دانش آموزان را از کشور چین وارد می کردیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی به فناوری های هسته ای دست پیدا کرده ایم، قبل از انقلاب خلاقیت را از مردم سلب کرده بودند و هویت ملت را از آن گرفته بودند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی به استقلال فرهنگی، اقتصادی و نظامی و ... رسیده ایم ولی محافظت و حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش های آن را از واجبات برشمرد چرا که این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و به پیروزی رسیده است و ما به شهداء و جانبازان مدیون هستیم.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 17 بهمن 1386  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode