ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 بهمن 1386     |     کد : 111112

امام جمعه بناب : جريان غزه و فلسطين يكي از بزرگترين مصائب ملت اسلام است

 

 

 امام جمعه بناب از جنايات شرم آور اسرائيل در غزه به عنوان يك فاجعه نام برد.

مصطفي باقري‌بنابي در جمع مردم بناب افزود: امروز كيست كه اين جنايات عظيم آمريكا و اسرائيل را در غزه نبيند، مع‌العصف دولتمردان غاصب اسرائيل از آمريكا چك سفيد امضاء گرفته اند كه بر سر مردم غزه هر چه مي‌خواهند بياورند و آمريكائي ها نيز از صدور كوچكترين بيانيه ممانعت به عمل مي‌آورند و دنيا با ديدن و شنيدن چنين صحنه‌هايي تاكنون هيچ عكس العملي از خود نشان نداده است.
وي اضافه كرد: مگر دولت هاي اروپايي مدعي رعايت حقوق بشر نيستند، آيا نمي‌بينند آن‌هايي كه در غزه مورد قتل عام قرار مي‌گيرند، انسان هستند.
باقري‌بنابي گفت: ما مسئله را ساده انگاشته و سرسري مي‌گيريم، امروز جريان غزه و فلسطين يكي از بزرگترين مصائب ملت اسلام است.
امام جمعه بناب ضمن تقدير و تشكر از حضور مردم در عزاداري‌هاي سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) گفت: عزاداري‌هاي محرم بركات معنوي زيادي در جامعه داشت و روح تازه‌اي به كالبد مسلمانان دميد و بسياري از مشكلات و تهديدهاي فرهنگي كه كشور را آلوده كرده بود خنثي نمود و محرم نشان داد كه باطل رفتني است و حق پايدار است.
امام جمعه بناب با بيان بخشي از نظرات دانشمندان سرشناس غربي در خصوص محرم گفت: در دنيا اقليتي وجود ندارد كه از كربلا حرف و سخني بشوند ولي محزون نشود.
وي تصريح كرد: آمريكا همواره رژيم اسرائيل را به كشتار مردم فلسطين تشويق كرده است و آن‌ها هم اكنون در نوار غزه حمام خون راه انداخته‌اند.
امام جمعه بناب با اظهار تاسف از بي‌تفاوتي سران كشورهاي عربي آن را نشانه متحد نبودن مسلمانان با يكديگر دانست و تاكيد كرد: بايد با درس گرفتن از مكتب عاشورا و اباعبدالله الحسين (ع) ذلت استعمار را از كشورهاي مسلمان دور كنيم.
باقري‌بنابي ضمن تقدير و تشكر از اهالي شهرستان كه با جان و دل در عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند تصريح كرد: جا دارد از هيئت امناي مساجد، هيئت هاي حسيني، حوزه علميه حضرت ولي عصر (عج)، مداحان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) بخاطر حضور پرشكوه در مراسم عزاداري و بويژه از نيروهاي زحمت كش انتظامي كه با تلاش شبانه روزي خود نظم خاصي را به شهر دادند و مخصوصاً شوراي تامين شهرستان كه در اين ارتباط نهايت همكاري و تلاش را مبذول داشتند، قدرداني كنيم.


نوشته شده در   شنبه 6 بهمن 1386  توسط   بناب بناب   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode