ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 9 آبان 1389     |     کد : 10884

امتياز شيرين شهرداري تبريز از صدرنشين ليگ برتر

شهرداري تبريز عصر امروز ميزبان تيم ذوب آهن اصفهان بود كه اين بازي بعد از 90 دقيقه تلاش دو تيم با تساوي يك بر يك به اتمام رسيد.

 شهرداري تبريز ميزبان تيم ذوب آهن اصفهان بود كه اين بازي بعد از 90 دقيقه تلاش دو تيم با تساوي يك بر يك به اتمام رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عصر امروز تيم ذوب آهن صدرنشين ليگ برتر فوتبال كشور كه دو هفته پيش به ديدار پاياني جام باشگاه‌هاي آسيا راه يافته بود براي حفظ فاصله خود با تعقيب كنندگانش احتياج مبرم به سه امتياز اين بازي داشت اما ميزبان اين مسابقه شرايط كاملا متفاوت داشته و حتي براي فرار از انتهاي جدول در كادر رهبري خود نيز تغييراتي داده و حميد درخشان را جايگزين اكبر ميثاقيان كرده بود.
در دقيقه پنج بازي، ذوب آهن اقتدار خود را بر تيم حريف ديكته كرده و با پرتاب بلند فرشيد طالبي و ضربه هوشيارانه مهدي رجب‌زاده دروازه تيم شهرداري را گشود تا در همان ابتداي بازي با يك گل پيش افتد.
شهرداري كه انتظار چنين گل زود هنگامي را نداشت در دقيقه 13 با شوت سنگين طهماسبي از فاصله 40 متري تير افقي ذوب آهن را به لرزه درآورد.
ذوب آهن نيز حمله ميزبان را بي‌پاسخ نگذاشته و در دقيقه 25 شوت سنگين رجب‌زاده موجب برخورد توپ به تير عمودي دروازه شهرداري شد.
در دقيقه 31 ذوب آهن اصفهان بهترين موقعيت براي گل دوم خود را توسط محمد قاضي از دست داد. اين بازيكن در فاصله يك متري دروازه، توپ را به شكل عجيبي به تير افقي دروازه تيم ميزبان زد تا نفس در سينه تماشاگران تيم ميزبان حبس شود.
در ادامه بازي و در وقت‌هاي تلف شده نيمه اول تيم شهرداري صاحب يك ضربه ايستگاهي شد و سوارس، بازيكن برزيلي شهرداري توپ ارسالي روي دروازه ذوب آهن را وارد دروازه حريف كرد تا دو تيم با نتيجه تساوي يك بر يك به رختكن بروند.
در نيمه دوم اين تيم ذوب آهن بود كه بيشتر صاحب توپ و ميدان بود اما دفاع فشرده تيم ميزبان كه با سيستم 1-1-5-3 بازي مي‌كرد كمتر به مهاجمان ذوب آهن فرصت داد.
در اين نيمه ضربه سر رجب‌زاده كه واكنش زيباي صوفياني سنگربان تيم شهرداري را به دنبال داشت تنها صحنه قابل ذكر مسابقه بود.
در نهايت دو تيم با تقسيم امتيازات بازي را به پايان بردند، نتيجه‌اي كه بيش از اين دو تيم،استقلال و پرسپوليس و سپاهان را خوشحال كرد.
تيم ذوب آهن در حالي همچنان با 25 امتياز در صدر قرار دارد كه استقلال تهران به يك امتيازي و سپاهان اصفهان به دو امتيازي صدرنشين ليگ برتر رسيده‌اند.
شهرداري نيز در پايان هفته سيزدهم مجموع امتيازات خود را به عدد 11 رساند.
تيم شهرداري با اين امتياز در رده هفدهم جدول و تنها بالاتر از پيكان 10 امتيازي قرار دارد.
اين بازي در حضور 2 هزار تماشاگر در وزشگاه يادگار امام به قضاوت محمدرضا اكبريان برگزار شد كه حميد غمزه و آرمان اعدي وي را در قضاوت بازي مي‌كردند.
در اين بازي حسين ماهيني، محمد قاضي، محمد رضا خلعتبري و شاهين خيري از ذوب‌آهن و سزار فونسكا و رسوال پيرزاد از شهرداري تبريز از داور مسابقه كارت زرد دريافت كردند.

اسامي تيم ذوب‌آهن اصفهان:
محمدباقر صادقي، سينا عشوري، محمد صلصالي، فرشيد طالبي، حسين ماهيني، مهدي رجب‌زاده، محمد قاضي(از دقيقه 77 عليرضا حدادي فر)، جلال رافخايي(از دقيقه 80 ايگور كاسترو)،محمدرضا خلعتبري، اسماعيل فرهادي، شاهين خيري
سرمربي: منصور ابراهيم زاده

اسامي تيم شهرداري تبريز:
داود نوشي صوفياني، مهدي محمدپور، پاولو سزار فونسكانوز، محسن نيستاني،حبيب گرداني، محمدرضا طهماسبي، كارلوس ادواردو سوارس(از دقيقه 79 رسول عليزاده)، ميثم بائو، رسول پيرزاد، علي كريمي(از دقيقه 90 بهنام بيرانوند)
سرمربي: حميد درخشان


نوشته شده در   يکشنبه 9 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode