ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 5 آبان 1389     |     کد : 10761

مدال طلاي رقابت‌هاي كبدي گوانگجو دور از دسترس نيست

رئيس فدراسيون كبدي كشور گفت: مدال طلاي رقابت‌هاي كبدي بانوان و آقايان آسيايي گوانگجو چين دور از دسترس تيم‌هاي ملي ايران نيست.

 رئيس فدراسيون كبدي كشور گفت: مدال طلاي رقابت‌هاي كبدي بانوان و آقايان آسيايي گوانگجو چين دور از دسترس تيم‌هاي ملي ايران نيست.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، محمدرضا مقصودلو در جريان نخستين دوره رقابت‌هاي كبدي دايره‌اي قهرماني كشور در تبريز تصريح كرد: رتبه‌اي كه براي فدراسيون از سوي سازمان براي تيم‌هاي كبدي بانوان و آقايان ايران اسلامي در رقابت‌هاي گوانگجو چين در نظر گرفته شده مدال نقره بانوان و برنز آقايان خواهد بود.
وي افزود: تيم بانوان در 9 دوره اردوي آمادگي به حد بالاي آمادگي رسيده و در اردوي اين تيم در سريلانكا كه حريف اصلي ايران است در رقابت‌هاي آسيايي گوانگجو چين با 20 امتياز اختلاف شكست داد و در اين حالي بود كه در رقابت‌هاي قهرماني آسيا با سه پوئن مدال طلا را به سريلانكا داد ولي در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو چين مدال طلا براي بانوان به اميد خداوند به دست خواهد آمد.
رئيس فدراسيون كبدي كشور درباره وضعيت كبدي آقايان در بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو چين گفت: با توجه به مصدوميت‌هاي سخت تعدادي از ملي‌پوشان در جريان برگزاري اردو‌هاي سازمان تربيت‌بدني مدال برنز را مدنظر گرفته ولي اميد است با تلاش و كوشش تيم قدرتمند هند را شكست داده و به مدال طلا برسيم.
وي، از افزايش دو برابري بودجه فدراسيون كبدي خبر داد و اظهار داشت: بودجه فدراسيون كبدي با عنايت ويژه دكتر سعيدلو دو برابر افزايش يافته كه با برنامه‌ريزي‌هاي مورد نظر در رقابت‌هاي جهاني نيز تيم ايران درخشش فوق‌العاده خواهد داشت.
مقصودلو، درباره كبدي دايره‌اي در كشور گفت: يك سال از تشكيل كبدي دايره‌اي يا همان سرگل كبدي در كشور مي‌گذرد و هفت استان در حال حاضر در اين رشته فعاليت دارند كه به زودي تعداد آنها افزايش خواهد يافت.
وي افزود: كشور انگليس در كبدي دايره‌اي در اروپا داراي مقام بوده و در رقابت‌هاي المپيك لندن به صورت نمايشي مسابقات كبدي دايره‌اي برگزار مي‌شود تا اين رشته نيز وارد رقابت‌هاي المپيك شود و به دليل عدم وجود كبدي استاندار در اروپا و توسعه كبدي دايره‌اي در كشورهاي اروپايي نياز است تيم كبدي دايره‌اي كشور نيز رشد داشته باشد تا بتواند در رقابت‌هاي قهرماني جهان كه امسال در پنجاب هند ديماه سال‌جاري برگزار خواهد مدال برنز را به مدال طلا تبديل كند.
فدراسيون كبدي در رشته‌هاي كبدي دايره‌اي، كبدي ساحلي، كبدي سالني و كبدي استاندارد فعال است.
نخستين دوره رقابت‌هاي كبدي دايره‌اي قهرماني مردان كشور انتخابي تيم ملي كبدي دايره‌اي به ميزباني تبريز با حضور مقصودلو رئيس فدراسيون كبدي كشور آغاز شد.
در نخستين دوره رقابت‌هاي كبدي دايره‌اي قهرماني مردان كشور در رده بزرگسالان در تبريز هفت تيم حضور دارند.
رقابت‌هاي كبدي دايره‌اي قهرماني مردان كشور از چهار تا شش آبان ماه در زمين چمن مصنوعي روباز مجموعه ورزشي پرواز برگزار مي‌شود.
كبدي دايره‌اي در زميني به شعاع 22 متر در دو زمان 20 دقيقه‌اي برگزار مي‌شود و در بين دو نيمه استراحت 10 دقيقه‌اي پيش‌بيني شده و هر تيم شامل 15 نفر است، در حين بازي 10 بازيكن در زمين حضور دارند و چهار بازيكن وظيفه دفاع و شش بازيكن وظيفه حمله را بر عهده دارند. 


نوشته شده در   چهارشنبه 5 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode