ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 3 آبان 1389     |     کد : 10682

بازيكنان تراكتور‌سازي پيروزي بر استقلال را باور نداشتند

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: بازيكنان تراكتور‌سازي پيروزي بر استقلال را باور نداشتند.


سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: بازيكنان تراكتور‌سازي پيروزي بر استقلال را باور نداشتند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، فراز كمالوند عصر امروز بعد از بازي با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:اگر ميداودي را داشتم استقلال را با هفت گل مغلوب مي‌كرديم.
سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: تاكنون استقلال اين چنين در تبريز تحقير نشده بود و من فقط ار اين بايت كه نتوانستيم استقلال را با شكست بدرقه كنيم ناراحت هستم.
وي افزود: در نيمه دوم تيم تراكتورسازي پنج فرصت صددرصد گل داشت كه هيچ‌كدام برتري عددي را براي تراكتور به همراه نداشت اما حريف با يك حمله نصف و نيمه دروازه تيم ما را گشود.
سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز تصريح كرد: كارهاي تاكتيكي تيم بر عهده مربيان است اما گلزني بازيكنان اكتسابي بوده و بازيكنان بايد از دوره نوجواني چگونگي گشودن دروازه تيم‌هاي مقابل را آموخته و به مدراج بالاتر فوتبال ارتقا يابند.
وي اظهار داشت: اينكه تراكتور در هر بازي فرصت‌هاي بي‌شمار را به هدر مي‌دهد نشان از كارهاي تاكتيكي تيم است اما زدن گل بر عهده مهاجمان تيم بوده و از دست مربي تيم كاري ساخته نيست.
كمالوند گفت: مسعود ابراهيم‌زاده با دروازه‌بان تيم استقلال تك به تك مي‌شود و نمي‌تواند چنين موقعيت عالي را به گل تبديل كند به اين دليل در آغاز نيمه دوم وي را تعويض كردم.
وي تصريح كرد: من دو سال است از ابراهيم‌زاده حمايت مي‌كنم اما اگر وي آن توپ را به گل تبديل مي‌كرد، تراكتورسازي يك بر صفر پيش افتاده و پيشروي استقلال براي جبران گل خورده مي‌توانست گل‌هاي دوم و سوم تراكتورسازي را به همراه داشته باشد.
كمالوند، يكي ديگر از دلايل عدم نتيجه‌گيري تيمش را نداشتن چند مهره كليدي در اين ديدار ذكر كرده و خاطرنشان كرد: در بازي مقابل استقلال تهران محمد نصرتي كاپيتان تيم تراكتورسازي كه از مهره‌هاي تاثيرگذار خط دفاع تيم است را به دليل سه اخطاره بودن به همراه نداشتيم. همچنين از علي جليلي نيز كه در بازي‌هاي خانگي از مهره‌هاي اصلي تيم است، به واسطه مصدوميت نتوانستيم استفاده كنيم.
وي در خصوص تعويض‌هاي تيمش گفت: در اين بازي دو تعويض تيم ما به دليل مصدوميت تيموريان و ترشيز رخ داد و اين موضوع از ديگر بدشانسي‌هاي تيم تراكتورسازي در اين بازي حساس بود.
سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در بخشي ديگر از سخنان خود در مورد اين بازي تصريح كرد: بازيكنان تيم تراكتورسازي پيروزي بر تيم استقلال را باور نداشتند و اگر تيم استقلال نام ديگري داشت، تراكتورسازي به راحتي مي‌توانست اين تيم را شكست دهد.
وي در پاسخ به اينكه چرا تراكتور در نيمه اول نتوانست انتظارات را برآورده سازد، گفت:تاكتيك ما بر اساس بازي تيم استقلال در برابر پرسپوليس پيش‌بيني شده بود اما استقلال با تاكتيك متفاوتي وارد ميدان شد و عملاً نتوانستيم در نيمه اول بازي خوبي ارائه دهيم.
سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز افزود: بازي تراكتورسازي مقابل استقلال تهران از دقيقه 60 تا دقيقه 90 بهترين بازي تراكتورسازي در مدت سه سال حضورم در اين تيم بوده و ما تيم برتر ميدان بوديم اما نتوانستيم از برتري به پيروزي برسيم و من از اين بابت از تماشاگران تيم تراكتورسازي كه بهترين هواداران دنيا هستند، پوزش مي‌طلبم.
كمالوند در خاتمه لزوم حضور يك روانشانس ورزشي در كنار تيم را ضروري خواند و اظهار اميدواري كرد كه اين حضور بتواند براي نتيجه‌گيري تيمش موثر باشد.
تيم تراكتورسازي از هفته دوازهم ليگ برتر در مقابل تيم استقلال تهران در ورزشگاه يادگار امام به تساوي يك بر يك رسيد.



نوشته شده در   دوشنبه 3 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode