ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 آبان 1389     |     کد : 10631

برگزيدگان مسابقات كشتي آزاد دانشجويان بسيجي معرفي شدند

مسابقات كشتي آزاد دانشجويان بسيجي دنشگاه‌هاي 25 استان كشور به مدت دو روز در سالن ژيمنازيوم دانشگاه تبريز برگزار و نفرات برتر معرفي شدند.

 
مسابقات كشتي آزاد دانشجويان بسيجي دنشگاه‌هاي 25 استان كشور به مدت دو روز در سالن ژيمنازيوم دانشگاه تبريز برگزار و نفرات برتر معرفي شدند.
به گزارش گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، اين مسابقات كه در راستاي اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت با عنوان يادواره دانشجويان بسيجي برگزار شد، بعد از دو روز رقابت‌هاي فشرده با شركت 23 تيم در هفت وزن به كار خود پايان داد كه در وزن 55 كيلو مهدي عبادي از تهران مقام اول، مرتضي دنيادوست از تهران مقام دوم و سعيد پيكري از خراسان رضوي و حسين رحماني از قزوين مشتركا مقام سوم را از آن خود كردند.
در وزن 60 كيلو دانيال فاني از خوزستان به مقام اول، فرشاد سفرزاده از لرستان به مقام دوم و محمدحسين سلطاني حقيقي از همدان و روح‌الله نعمتيان از قم مشتركا به مقام سوم نائل شدند.
در وزن 66 كيلو سعيد صالحي از همدان به مقام اول، سعيد كاركن از اردبيل به مقام دوم و حميد زيركي از استان آذربايجان شرقي و مجيد نظري از تهران بزرگ مشتركا به مقام سوم دست يافتند.
در وزن 74 كيلو نعمت اقبال از اردبيل مقام اول، هادي كريمي از قزوين مقام دوم و مهدي ايرانلو از خراسان رضوي و آرام رحيمي از كردستان مشتركا مقام سوم را كسب كردند.
در وزن 84 كيلو آرش زلفين از خوزستان، پيمان محمدي از كردستان، ابوالفضل بهكار از تهران بزرگ و حسين سعادتمند به ترتيب مقام‌هاي اول، دوم وسوم را كسب كردند.
در وزن 96 كيلو بهرام نجبري از تهران بزرگ به مقام اولف هادي شيرواني از همدان به مقام دوم و علي نامجو از مازندران و امير فتحي چگيني از لرستان مشتركا به مقام سوم نائل شدند.
در120 كيلو هم مهدي نوري از اردبيل نفر اول، سيدمحمدرضا موسوي از خوزستان دوم و مرتضي هژير عراقي از خراسان رضوي و سعيد زريني از تهران بزرگ مشتركا سوم شدند.
در ارتباط با نتايج تيمي، تهران بزرگ با 47 امتياز اول، همدان با 45 امتياز دوم و اردبيل با 35 امتياز به مقام سوم دست يافتند.


نوشته شده در   يکشنبه 2 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode