ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 آبان 1389     |     کد : 10627

آغازساخت فيلم مستند آسيب‌هاي عزاداري و تبليغ در تبريز

ساخت فيلم مستند آسيب هاي عزاداري و تبليغ با همكاري اداره كل تبليغات اسلامي و صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي آغاز شد.


ساخت فيلم مستند آسيب هاي عزاداري و تبليغ با همكاري اداره كل تبليغات اسلامي و صدا و سيماي مركز آذربايجان شرقي آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، رييس اداره فرهنگي و تبليغي استان روز شنبه اول آبان جاري گفت: اين برنامه با هدف معرفي وضعيت علمي و اهداف برخي از بانوان فعال در حوزه تبليغ ديني تهيه مي‌شود.
حبيب طاهري افزود: مي‌توان بانوان مبلغه در جلسات مذهبي را به چند دسته تقسيم كرد كه نخستين آنها خواهران مبلغه با تحصيلات حوزوي يا برخي فارغ التحصيلان دانشگاهي با تحصيلات ديني هستند كه به عنوان مرجع اصلي و صحيح براي اداره جلسات مذهبي در عرصه تبليغ حضور دارند.
وي اظهار داشت: دومين دسته بانوان با تحصيلات غير مرتبط و داراي اغراض و اهدافي در راستاي آموزش و ترويج عرفان هاي كاذب و سومين دسته نيز افراد كم سواد يا بي‌سواد با هدف خدمت به اسلام هستند كه متأسفانه به دليل كم سوادي به اشاعه خرافات در محلات حاشيه نشين مي‌پردازند.
طاهري چهارمين دسته از بانوان مبلغه را افراد كم سواد با هدف كسب درآمد دانست و گفت: در ساخت اين فيلم سعي مي شود تا با تصاوير و گزارش هايي از مراسم مذهبي بانوان ، در روشنگري مردم براي رجوع به مبلغات و واجدشرايط اقدام شايسته اي صورت گيرد تا متقاضيان سخنران براي چنين جلساتي از مبادي مورد اطمينان اقدام به دعوت از مبلغه‌ها كنند.
رييس اداره فرهنگي تبليغي ، تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در ادامه گفت: اين اداره كل معتقد است اگر درخواست ها از مبادي صحيح اعزام به ويژه روحانيت معظم و حوزه‌هاي علميه خواهران و سازمان تبليغات اسلمي صورت پذيرد بازار فعاليت براي افراد فاقد صلاحيت وجود نخواهد داشت.


نوشته شده در   يکشنبه 2 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode