ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 آبان 1389     |     کد : 10603

مضامين اجتماعي «ساختمان 85» با جلوه‌هاي طنز ظهور مي‌كند

تهيه كننده سريال ساختمان 85 گفت: مسائل و مشكلات موجود در عرصه اجتماع با بهره گيري از جلوه هاي طنز و به گونه اي ظريف توسط بازيگران و عوامل، در سريال تلويزيوني ساختمان 85 ظهور يافته است.

تهيه كننده سريال ساختمان 85 گفت: مسائل و مشكلات موجود در عرصه اجتماع با بهره گيري از جلوه هاي طنز و به گونه اي ظريف توسط بازيگران و عوامل، در سريال تلويزيوني ساختمان 85 ظهور يافته است.
رضا انصاريان تهيه كننده سريال ساختمان 85 در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: مضمون كلي اين سريال درباره زن و شوهري جوان است كه پس از بروز دعوايي بين آنها، ساير ساكنان ساختمان 85 به تدريج ماهيت خود را نشان داده و ادامه ماجراي اين اثر در واحدهاي مختلف اين ساختمان سپري مي شود.
وي با اشاره به حضور عوامل حرفه اي در گروه سازنده اين سريال، خاطرنشان كرد: مخاطبان نكته سنج ما ثابت كرده اند كار خوب را از بد تشخيص داده و يك اثر حرفه اي را تنها با حضور عوامل حرفه اي مي‌پسندند.
انصاريان در خصوص حضور بازيگران با تجربه و كار آزموده در كنار بازيگران جوان و تازه كار در سريال تلويزيوني ساختمان 85 اظهار داشت: در اين اثر شاهد حضور جمعي از بازيگران حرفه اي در كنار بازيگراني هستيم كه شاگردان مهدي فخيم زاده بوده و اين سريال به عنوان نخستين تجربه كاري آنها محسوب مي‌شود كه در اين سريال حضور يافتند.
وي با اشاره به مفيد بودن اين همكاري بين تازه كاران و حرفه اي ها، خاطرنشان كرد: اين تجربه به عنوان يك كارگاه آموزشي بسيار مفيد بود و براي بازيگران جوان و تازه كار،‌ ارزشمند و قابل تامل است.
تهيه كننده سريال تلويزيوني "ساختنمان 85" در رابطه با اولويت اكثر بازيگران حاضر در اين مجموعه براي ايفاي نقش اظهار داشت: به اعتقاد من كارگردان نسبت به فيلمنامه برتري دارد؛ زيرا عوامل و بازيگران، كارگردان را مي‌شناسند و سابقه كار وي را مي دانند.
وي با اشاره به تيتراژ اين سريال و نمايش موضوعيت كلي فيلمنامه در اين اثر ادامه داد: در تيتراژ اين سريال سعي داريم به مخاطب اتفاقات رخ داده در ساختمان را القا كنيم.
انصاريان ادامه داد: تيتراژ، شخصيت يك اثر را نشان مي‌دهد و از اين حيث لازم است متخصصاني در اين زمينه به طراحي و ساخت آن اقدام كنند.
سريال تلويزيوني ساختمان 85 هر هفته يكشنبه ها ساعت 21 و بيست دقيقه از شبكه 2 سيما به روي آنتن مي‌رود.


نوشته شده در   شنبه 1 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode