ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 مرداد 1395     |     کد : 105723

ماجراي بالن هوايي بزرگ

دری که داستان کودکانه هنگام خواب ۲دخترش را با سرمایه شخصی منتشر کرده بود، در کمال شگفتی سفارش چاپ ۲ هزار نسخه از این کتاب را از خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک دریافت کرد.

دری که داستان کودکانه هنگام خواب ۲دخترش را با سرمایه شخصی منتشر کرده بود، در کمال شگفتی سفارش چاپ ۲ هزار نسخه از این کتاب را از خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک دریافت کرد.

به گزارش همشهري، استفن هلمز داستان «ماجراي بالن هوايي بزرگ» را سال‌ها براي مادلين و الا تعريف مي‌كرد تا آنها آسوده‌تر به خواب بروند. او سرانجام با اصرارهاي مادلين 7ساله متقاعد شد اين داستان را با تصويرگري كيف پاين منتشر كند. نخستين سفارش استفن چاپ هزار نسخه بود به اين اميد كه بتواند كتاب‌ها را به دوستان و آشنايان و نمايشگاه‌ها و فروشگاه‌هاي محلي بفروشد و هزينه آن را تا حدودي بازگرداند.

او كه 500نسخه از كتابش را به همين روش فروخته بود، تصميم گرفت ماجراي بالن هوايي بزرگ را به‌دست مديران ويرجين آتلانتيك برساند. در كمال تعجب، آنها كتاب و داستان آن را پسنديدند و سفارش چاپ 2هزار نسخه را دادند. قرار است اين كتاب‌ها در پروازهاي شبانه اين خط هوايي آمريكا در اختيار كودكان و نوجوانان قرار بگيرد تا آنها با خواندن داستان، پروازي خوش را تجربه كنند و راحت‌تر بخوابند.

داستان درباره 2دوست خوب به نام‌هاي جسيكا و تام است كه شبانه همراه با يك خرگوش سخنگو سوار بالني بزرگ مي‌شوند و به آسمان مي‌روند. آنها شكلات داغ مي‌خورند، ابرها را لمس مي‌كنند و پس از ديدار با يك جغد دوست‌داشتني، به خانه بازمي‌گردند. اگر ايده ويرجين آتلانتيك جواب بدهد و مسافران كودك و نوجوان از داستان لذت ببرند، انتظار مي‌رود كتاب در ساير پروازهاي اين شركت هم در دسترس مسافران قرار بگيرد.

چاپ شخصي كتاب اقدامي فراگير و پرسود در آمريكاست و اواخر سال‌جاري ميلادي اعلام شد از ميان 100كتاب الكترونيكي برتر در سايت آمازون، 40كتاب به همين شيوه چاپ شده‌اند. با اينكه بيشتر كتاب‌هاي داستان چاپ شخصي را رمان‌نويسان نوشته‌اند اما تابستان گذشته كتاب مصور «خرگوشي كه مي‌خواست بخوابد» نوشته كارل يوهان فورسن ارلين در صدر جدول فروش قرار گرفت و با انتشارات معتبر پنگوئن رندم هاوس قرارداد همكاري بست.


نوشته شده در   دوشنبه 18 مرداد 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode