ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 مهر 1389     |     کد : 10553

چهارمين جشنواره شعر پايداري در تبريز به كار خود پايان داد

‌چهارمين جشنواره شعر پايداري با برتري شاعران اهر، ميانه و مرند به كار خود پايان داد.

 ‌چهارمين جشنواره شعر پايداري با برتري شاعران اهر، ميانه و مرند به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، رضا قلي‌زاده، دبير اجرايي چهارمين جشنواره شعر پايداري گفت: آثار برگزيده چهارمين جشنواره شعر پايداري براي شركت در كنگره سراسري شعر دفاع مقدس به دبيرخانه اين كنگره ارسال مي‌شود.
وي تصريح كرد: 20 اثر تركي و 200 اثر فارسي در چهار بخش دفاع‌مقدس، شعر مقاومت ملل، شعر دفاع‌ مقدس و عاشورا و شعر كودك‌ و نوجوان به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است كه آثار برگزيده در تالار خاقاني خانه فرهنگ تبريز معرفي مي‌شوند.
دبير اجرايي چهارمين جشنواره شعر پايداري تصريح كرد: دبير علمي اين جشنواره بر عهده جلال محمدي است و امير آذرطلعت، عليرضا سعدي و رضا شيباني‌اصل به عنوان داوران اين دوره از جشنواره آثار رسيده را بررسي كرده‌اند.
وي افزود: اين آثار يك هفته پس از اعلام نتايج، به دبيرخانه نوزدهمين كنگره سراسري شعر دفاع ‌مقدس كه اسفند ماه سال‌جاري، به ميزباني استان يزد برگزار خواهد شد، ارسال مي‌شود.
معاون ادبي بنياد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان آذربايجان شرقي به تقدير از شاعران پيشكسوت حوزه شعر دفاع مقدس اشاره كرد و اظهار داشت: در سه دوره پيش برگزاري جشنواره شعر پايداري از شاعراني چون جلال محمدي، محمد رنجي، عليرضا سعدي و صمد قاسم‌پور تقدير شده و امسال نيز از سيد قاسم ناظمي به عنوان يكي از پيشكسوتان ادبيات پايداري تجليل مي‌شود.
وي، استقبال شاعران شهرستاني از چهارمين جشنواره شعر پايداري را بسيار پرشور توصيف كرد و گفت: استقبال شاعران شهرستاني به خصوص شاعران شهرستان‌هاي مرند، ميانه و اهر از نظر كمي و كيفي در اين جشنواره بسيار پررنگ‌تر از دوره‌هاي قبلي بود به طوري كه در ميان آثار برگزيده نيز اين شاعران گوي سبقت را از شاعران تبريزي ربوده‌اند.
قلي‌زاده، به چاپ آثار برگزيده اشاره كرد و اظهار داشت: آثار برگزيده دوره‌هاي اول و دوم در مجموعه‌اي به نام گل‌واژه‌هاي پايداري چاپ شده است و آثار دوره‌هاي سوم و چهارم نيز تا سال آتي چاپ و منشر مي‌شود.
دبير اجرايي چهارمين جشنواره شعر پايداري، محدوديت امكانات، محدوديت دسترسي و ارتباط با تمام شاعران استان و كمبود نيرو را از جمله مشكلات اجرايي اين جشنواره خواند و ابراز اميدواري كرد با مشاركت و ياري ساير بخش‌هاي فرهنگي اين جشنواره هر سال با روند بهتري از سال گذشته اجرا شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode