ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 مهر 1389     |     کد : 10551

ذوب‌‌آهن ايران به فينال ليگ قهرمانان آسيا رسيد

تيم فوتبال ذوب آهن ايران با برتري مقابل الهلال عربستان در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا فيناليست شد.

 تيم فوتبال ذوب آهن ايران با برتري مقابل الهلال عربستان در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا فيناليست شد.
به گزارش خبرگزاري فارس،‌ ديدار تيم‌هاي الهلال عربستان و ذوب آهن ايران از دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 امشب به وقت ايران در ورزشگاه شيخ فهد رياض در ميان انبوه تماشاگران عربستاني برگزار شد كه اين ديدار با نتيجه يك بر صفر به سود ذوب‌آهن ايران به پايان رسيد تا اين تيم در فينال ليگ قهرمانان آسيا به مصاف سئونگ نام كره جنوبي برود.
ايگور كاسترو در دقيقه 55 تك گل شاگردان ابراهيم‌زاده را به ثمر رساند تا ذوب‌آهن با تكرار نتيجه ديدار رفت و برتري 2 بر صفر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت راهي فينال اين رقابت‌ها شود.
روشن ايرماتف، داور ازبكستاني اين ديدار به محمد الفريدي و تياگو از الهلال و قاسم حدادي‌فر از ذوب‌آهن كارت زرد نشان داد ضمن اينكه وي در دقيقه 71 به دليل حركت غير ورزشي لي‌يونگ پيو از الهلال روي محمدرضا خلعتبري كارت قرمز مستقيم نشان داد تا نماينده عربستان با 10 بازيكن به كار ادامه دهد.
به اين ترتيب تيم‌هاي ذوب آهن ايران و سئونگ نام ايلهواي كره جنوبي در تاريخ 22 آبان سال جاري در ورزشگاه ملي المپيك توكيو براي مشخص شدن قهرمان ليگ قهرمانان آسيا در سال 2010 در يك بازي به مصاف هم مي‌روند.

تركيب ذوب‌آهن ايران:
شهاب گردان، فرشيد طالبي، قاسم حدادي‌فر، محمد احمدي، سيد محمد حسيني، حسين ماهيني، شاهين خيري، گوركاسترو، مهدي رجب‌زاده (از دقيقه 93 محمد صلصالي)، محمد قاضي (از دقيقه 83 اميد ابوالحسني) و محمدرضا خلعتبري (دقيقه 90 اسماعيل فرهادي)
سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده
همچنين پيش از اين ديدار سئونگ نام ايلهواي كره جنوبي در ديدار برگشت با نتيجه يك بر صفر مقابل الشباب عربستان به برتري رسيد تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 4 بر 4 و با توجه به قانون گل زده در خانه حريف به فينال اين مسابقات راه پيدا كند.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode