ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 28 مهر 1389     |     کد : 10485

رقابت‌هاي شمشيربازي جام ستارخان بهمن امسال برگزار مي‌شود

معاون ورزشي تربيت‌‌بدني آذربايجان ‌شرقي از برگزاري رقابت‌هاي شمشيربازي بين‌المللي جام ستارخان در دوم و سوم بهمن امسال در تبريز خبر داد.

معاون ورزشي تربيت‌‌بدني آذربايجان ‌شرقي از برگزاري رقابت‌هاي شمشيربازي بين‌المللي جام ستارخان در دوم و سوم بهمن امسال در تبريز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌‌بدني آذربايجان شرقي، اكبر فرج‌اللهي گفت: رقابت‌هاي بين‌المللي شمشيربازي جام ستارخان كه قرار بود 25 تا 26 شهريورماه در تبريز برگزار شود، به خاطر استقبال كم تيم‌هاي خارجي براساس توافق با فدراسيون شمشيربازي به زمان ديگري موكول شد و طبق اعلام فدراسيون شمشيربازي و موافقت اداره كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي دوم و سوم بهمن ماه برگزار مي‌شود.
وي تصريح كرد: رقابت‌هاي شمشيربازي جام ستارخان تبريز با همكاري فدراسيون شمشيربازي و اداره كل تربيت‌بدني استان در دو اسلحه اپه و سابر برگزار مي‌شود.
معاون ورزشي تربيت ‌بدني آذربايجان ‌شرقي تصريح كرد: اكثر كشورهاي اروپايي و ساير تيم‌هاي مطرح آسيايي به خاطر حضور در اردوي آمادگي مسابقات قهرماني جهان در فرانسه نتوانستند در رقابت‌هاي بين‌المللي شمشيربازي كاپ ستارخان در زمان اوليه اعلام شده، حضور پيدا كنند.
وي اظهار داشت: زمان برگزاري اين رقابت‌ها با مساعدت فدراسيون شمشيربازي جمهوري اسلامي در تقويم فدراسيون جهاني ثبت شده و در سال 1390 مسابقات ترجيحا در تابستان برگزار مي‌شود.
فرج‌اللهي تصريح كرد: در اين دوره از رقابت‌ها هر تيم شامل هفت بازيكن است كه سه نفر در اسحله اپه، سه نفر در اسلحه سابر و يك سرپرست خواهد بود و جوايز نقدي براي اين دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته شده و به نفر اول يك‌هزار و 500 دلار ، نفر دوم يك‌هزار دلار و نفرات سوم مشترك يك‌هزار دلار جايزه نقدي پرداخت مي‌شوند.


نوشته شده در   چهارشنبه 28 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode