ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 25 مهر 1389     |     کد : 10373

اگر غفلت نمي‌كرديم 3 امتياز بازي در چنگمان بود‌

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: اگر غفلت نمي‌كرديم سه امتياز بازي در چنگمان بود.

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: اگر غفلت نمي‌كرديم سه امتياز بازي در چنگمان بود.
فراز كمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار داشت: اگر بازيكنان تراكتورسازي غفلت نمي‌كردند و آن پنالتي را به حريف نمي‌دادند به هر سه امتياز اين بازي دست يافته بوديم.
سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز افزود: تيم فولاد خوزستان از تيم‌هاي خوب ليگ برتر است كه اين فصل در خانه خود به هيچ حريفي نباخته و من از بازي تيم تراكتورسازي مقابل فولاد راضي هستم.
وي تصريح كرد: فاصله اين بازي با بازي قبل فولاد خوزستان هفت روز بود اما ما روز يكشنبه با تيم راه‌آهن در تبريز بازي كرده و پنج روز بعد در اهواز به مصاف فولاد رفته‌ايم كه تيم ما دو روز كمتر از حريف خود فرصت آماده شدن براي اين مسابقه را داشته و همين موضوع سبب شد بازيكنان تيم اواخر بازي افت بدني داشته باشند.
كمالوند، خبر از برخورد با جاسم كرار به دليل سپردن پنالتي دوم به پيمنتا را داده بود اما به گفته كمالوند نيمكت‌نشيني كرار در اين بازي دليلي ديگر داشت.
وي در مورد جاسم كرار ستاره اين تيم در بازي مقابل راه‌آهن كه اواخر بازي با فولاد به ميدان فراخوانده شد، گفت: جاسم مصدوميت جزئي داشت ضمن اينكه وي دو اخطاره بود و احتمال دريافت كارت سوم و از دست دادن بازي استقلال وجود داشت به هيمن دليل وي را اواخر مسابقه به بازي فرستاديم تا از شرايط بازي خارج نشود.
كمالوند از حضور پرقدرت تيمش در جام حذفي خبر داد و افزود: امسال با تمام قدرت در جام حذفي شركت كرده و براي فتح اين جام و راهيابي به باشگاه‌هاي آسيا با تيم اول در ميدان حضور خواهيم يافت.
وي گفت: سال گذشته به دليل كمبود بازيكن در تيم با تيم دوم خود در جام حذفي حضور يافته بوديم اما امسال از لحاظ نفرات در شرايط ايده آلي به سر برده و اميدواريم بتوانيم در مقابل فجر سپاسي شيراز بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشته و به دور پنجم اين رقابت‌ها راه يابيم.
تيم تراكتورسازي تبريز از سري مسابقات جام حذفي روز سه‌شنبه آينده در تبريز ميزبان تيم مقاومت سپاسي شيراز بوده و در صورت پيروزي در اين بازي در دور پنجم به مصاف برنده بازي تيم‌هاي شهرداري تبريز و راهبر آباده فارس خواهد رفت.
تيم تراكتورسازي روز گذشته در اهواز مقابل تيم فولاد خوزستان به تساوي يك بر يك رسيد، گل تراكتورسازي توسط علي عليزاده در نيمه اول و گل فولاد در دقيقه 75 از نفطه پنالتي به ثمر رسيده شد.


نوشته شده در   يکشنبه 25 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode