ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 25 مهر 1389     |     کد : 10369

نمايش «آرش» به هفتمين جشنواره تئاتر سراسري ماه راه يافت

نمايش خياباني «آرش» كار هنرمندان شهرستان بناب به جشنواره سراسري تئاتر ماه راه يافت.


 نمايش خياباني «آرش» كار هنرمندان شهرستان بناب به جشنواره سراسري تئاتر ماه راه يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، محمدحسين داودي نويسنده و كارگردان اين نمايش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام اسامي راه يافتگان به هفتمين جشنواره سراسري تئاتر ماه، نمايش آرش از شهرستان بناب به عنوان نماينده استان‌هاي آذربايجان شرقي، غربي و اردبيل در بخش خياباني اين جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.
وي افزود: در بخش تئاتر خياباني هفتمين جشنواره سراسري تئاتر ماه 10 گروه از تهران و 18 گروه از ساير شهرستان‌هاي سراسر كشور در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر نمايش‌هاي خود را اجرا خواهند كرد.
داودي گفت: خلاصه نمايش به اين شرح است كه آرش را از ميان اوراق تاريخ بيرون مي‌كشند تا با انداختن تيري مرز عدالت و بي‌عدالتي را روشن كند اما او اين بار ياراي انداختن آن تير تاريخي را ندارد و از ديگر سوي سپيده دم چهلمين روز كه موعود مقرر شده توسط لشگر پولانيان است فرارسيده و آرش بايد بر بام بلندترين آسمان خراش اين سرزمين رفته و به سوي مشرق تير بيفكند اما...
بازيگران اين نمايش خياباني عليرضا قاسمي، محمدحسين داودي، نورالله خيري، عباس خليلي و يوسف سالاري هستند كه بر اساس طرحي از عليرضا قاسمي تهيه و تدوين شده است.
بازبيني نمايش‌هاي شركت كننده در هفتمين جشنواره سراسري تئاتر ماه نيمه دوم شهريور ماه برگزار شد و منتخبان در دو بخش صحنه‌اي و خياباني به جشنواره بين‌‌المللي تئاتر فجر راه پيدا خواهند كرد.
همچنين هريك از گروه‌ها يك اجرا براي قضاوت داوران و دو اجرا در مكان‌هاي عمومي شهر تهران از 23 تا 30 مهرماه خواهند داشت.
يادآوري مي‌شود، انجمن نمايش بناب به عنوان انجمن برتر كشوري منتخب شده بود و هنرمندان فعال تئاتر اين شهرستان در جشنواره‌هاي مختلف معتبر استاني و كشوري همواره حضوري موثر داشته‌اند
.


نوشته شده در   يکشنبه 25 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode