ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 29 فروردين 1403
چهارشنبه 29 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 مهر 1389     |     کد : 10254

برگزاري ويژه برنامه‌هاي دهه کرامت توسط حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

رئيس حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري ويژه برنامه هاي دهه کرامت همزمان با 17 استان کشور خبر داد.


رئيس حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري ويژه برنامه هاي دهه کرامت همزمان با 17 استان کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ،حسن نجفي روز دوشنبه 19 مهر گفت: همزمان با سالروز خجسته ميلاد کريمه اهل بيت (ع) حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، جشن هاي ويژه و برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري به همت حوزه هنري آذربايجان شرقي و کانون جوانان رضوي تبريز برگزار مي شود.
وي ادامه داد: دهه کرامت دهه ارزش گذاري به اهل بيت (ع) و حب و دوستي با آنان است و جشن هاي دهه کرامت در 17 استان کشور از ميلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت با سعادت ثامن الحجج از 17 تا 27 مهر تحت عنوان "جشن هاي زير سايه خورشيد" همسو با برنامه ديگر نهادهاي فرهنگي و سازمان هاي مردم نهاد در سطح استان برگزار مي شود.
رئيس حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، بهره گيري از ظرفيت عرصه هاي مختلف فرهنگي و هنري را براي بزرگداشت اين دهه لازم دانست و اظهار داشت: حدالامکان تمام برنامه هاي جشن بايد محتوا محور باشد به طوري که زمينه عمل به معارف رضوي را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزايش معرفت و بينش ما به امام رضا(ع) گردد.
وي خاطر نشان کرد: جهت دهي مناسب به فعاليت هاي فرهنگي و هنري، توجه به اهل بيت (ع) و شناسائي شخصيت امام رضا (ع)، ترويج و نهادينه سازي ارزش هاي موجود در سنت و سيره امام رضا (ع) جزو اهداف و اولويت هاي جشن هاي دهه کرامت است.
نجفي با اشاره به ايجاد فضاي شادي و نشاط ديني در سطح جامعه، برنامه هاي حوزه هنري استان را در دهه کرامت تشريح کرد و گفت: برگزاري همايش بزرگ هنرمندان تجسمي در رشته هاي نقاشي، خوشنويسي، تصويرسازي و حجم با موضوع سفرنامه امام رضا (ع) و خلق اثر، برگزاري نمايشگاه خياباني آثار تجسمي، نشست هاي ويژه معرفتي با هنرمندان، حضور خدام حرم در بين هنرمندان از جمله برنامه هاي اين دهه است.
وي ادامه داد: جشن ويژه شب ولادت امام رضا (ع) در مجموعه فرهنگي هنري سينما قدس، تجليل و قدرداني از پديد آورندگان آثار هنري مرتبط با ثامن الائمه و خادمان حضرت، فراخوان اهداي آثار هنري به موزه آستان قدس رضوي، شعرخواني و اعزام هنرمندان منتخب برنامه هاي مذکور به بارگاه ملکوتي ثامن الحجج (ع) از ديگر برنامه هاي در دست اجراست.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode