ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 29 فروردين 1403
چهارشنبه 29 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 مهر 1389     |     کد : 10087

تبريز ميزبان تيراندازان ليگ برتر كشور مي‌شود

رئيس هيئت تيراندازي آذربايجان شرقي از ميزباني مسابقات ليگ برتر تيراندازي در شهر تبريز خبر داد.

 رئيس هيئت تيراندازي آذربايجان شرقي از ميزباني مسابقات ليگ برتر تيراندازي در شهر تبريز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي غفوري ظهر امروز در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت: چهارمين دوره مسابقات تيراندازي ليگ برتر كشور روز جمعه 16 مهرماه با حضور 64 ورزشكار در قالب هشت تيم هيئت تيراندازي فارس، نيروي مقاوت سپاه پاسداران، هيئت تيراندازي همدان، نيروي زميني ارتش، هيئت تيراندازي استان مركزي، هيئت تيراندازي اصفهان، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و هيئت تيراندازي آذربايجان شرقي در دو رشته تفنگ و طپانچه بادي برگزار مي‌شود.
وي افزود: با توجه به اينكه آذربايجان شرقي يكي از قطب‌هاي تيراندازي در كشور است به همين سبب هم در گروه آقايان و هم در گروه بانوان در ليگ برتر شركت كرده‌ايم كه در اواخر مهرماه ميزبان خانم‌هاي تيرانداز نيز خواهيم بود.
غفوري با اظهار تاسف از عدم حمايت باشگاه‌ها و بنگاه‌هاي اقتصادي از تيم‌هاي تيراندازي گفت: نبود حامي مالي موجب شده است كه تيم تيراندازي با نام هيئت در مسابقات شركت كند و بسياري از تيراندازان استان همچون صابر پرستي كه عضو تيم ملي است در قالب تيم‌هاي ديگر نقاط كشور چون مقاومت در مسابقات شركت كنند.
رئيس هيئت تيراندازي تصريح كرد: تيراندازي يكي از رشته‌هاي پرمدال در المپيك است و سياست‌هاي فدراسيون تيراندازي بر اين مناسبت كه رفته رفته با ارج نهادن به اين رشته ورزشي مدال‌هاي رنگارنگي را در المپيك كسب كنيم.
وي با اشاره به راه‌اندازي سالن تيراندازي ميرداماد اضافه كرد: با راه‌اندازي سالن تيراندازي ديگري كه از طرف باشگاه شهرداري به هيئت تيراندازي اهدا شده است شهر تبريز تا پايان اين ماه صاحب سه سالن تيراندازي مجهز مي‌شود.
غفوري ادامه داد: همچنين به زودي براي تيراندازي به اهداف پروازي در قسمتي از كوه «عون‌ابن‌علي» و ضلع شمالي شهرك باغميشه مكاني در نظر گرفته شده است كه در دست آماده‌سازي است همچنين دستگاه‌هاي تمام اتوماتيك پرتاپ بشاب براي اين موضوع در حال ترخيص از گمرك است.
غفوري اظهار اميدواري كرد، با حمايت بيش از پيش بنگاه‌هاي اقتصادي و باشگاه‌هاي استان گام‌هاي بزرگي در عرصه تيراندازي استان برداشته شود.  


نوشته شده در   پنجشنبه 15 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode