ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 تير 1397     |     کد : 184068

دشمن با فشار اقتصادی درصدد ناامید کردن ملت ایران است

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هریس خاطرنشان کرد: رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر وظایف ملت، دولت، حاکمیت، رسانه ها و گروه های سیاسی در قبال این توطئه ها را بر شمردند .

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هریس خاطرنشان کرد: رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر وظایف ملت، دولت، حاکمیت، رسانه ها و گروه های سیاسی در قبال این توطئه ها را بر شمردند .
وی ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب دشمنان با فشار اقتصادی، عملیات روانی و اقدام خرابکارانه، قصد دارند ضعف خود را در کنترل روند قدرت یابی ایران در نفوذ منطقه ای و دستیابی به نقطه آسیب ناپذیر دفاعی جبران کنند.
امام جمعه هریس همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با رییس، نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی اشاره ای کرد و گفت: رهبری در این دیدار خدمت خالصانه به مردم را برترین عبادت دانستند و فرمودند: همه اقدامات، رفتار و گفتار نمایندگان اگر برای خدا و در راه رضای او باشد، خدمت واقعی و موجب تقرب به پروردگار است .
وی با تأکید بر اینکه کیفیت مجلس در هر دوره باید نسبت به دوره قبل افزایش یابد، دستیابی به این هدف را درگرو کار بیشتر و بهتر برشمردند و خاطرنشان کردند: لازمه در صدر قرار گرفتن در میدان خدمت اقدام و عمل اساسی است.
خطیب نمازجمعه به مناسبت های هفته ازجمله هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مداخله آشکار دولت آمریکا در امور جهانی خاصه نسبت به کشورهای مستقل و مبتنی بر نیروهای مردمی و بومی، با طرح داعیه برقراری حقوق بشر در جهان و سوء استفاده از حربه دفاع از حقوق بشر برای اعمال فشار بر ایران در جهت تعدیل مواضع، تغییر و دست برداشتن از احکام و شریعت اسلامی، سنگرهایی را برای حفاظت از انقلاب اسلامی جهت مقابله با چالش‌ها و تهدیدات فرا روی نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب می کند.
وی با اشاره به سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری در 6 تیر ماه 1360 توسط گروه تروریستی فرقان، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ماه 1360 توسط منافقین و به شهادت رساندن آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم عراق در هشتم تیرماه سال 1366 که به شهادت 110 نفر و مجروح شدن 5 هزار نفر انجامید، به شهادت رساندن محمد کجویی رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه 1360 و همچنین به شهادت رساندن شهید صدوقی نماینده حضرت امام ره و امام جمعه یزد در11تیرسال 1361، شلیک به هواپیمای مسافربری ایرباس در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت 290 نفر شد، گفت: تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع (ع) در مدینه منوره توسط وهابیون سعودی در 8 شوال سال 1344 هجری به دست پیروان فرقه انحرافی وهابیت، گویای مظلومیت تاریخی شیعه در همگی اعصار و دوره هاست.
امام جمعه هریش اظهار داشت: هدف شوم دشمنان در این اهانت بزرگ، از بین بردن پشتوانه های تاریخ اسلام و اسناد و آثار خارجی و عینی تاریخ بود، از این رو آثار و ابنیه ائمه تا دنیا برقرار است باید محفوظ بماند و در پاسداری از حریم حرمت آنها، کمال اهتمام شود.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 1 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode