ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 اسفند 1396     |     کد : 182768

امام جمعه هریس:

مهمترین هدف دشمن ناامید کردن مردم است

امام جمعه هریس هدف از ایجاد آشوب توسط دشمنان نظام را ناامید کردن مردم و مهار قدرت ایران دانست و گفت: ناکامی قدرت های استکباری در مهار توان ایران توجه آنان را به مسئله سازی برای مردم در داخل معطوف کرده است.

    ایرنا - امام جمعه هریس هدف از ایجاد آشوب توسط دشمنان نظام را ناامید کردن مردم و مهار قدرت ایران دانست و گفت: ناکامی قدرت های استکباری در مهار توان ایران توجه آنان را به مسئله سازی برای مردم در داخل معطوف کرده است.
حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه هریس، ایجاد حس ناامیدی در کشور را یکی از توطئه‌های اصلی دشمنان برشمرد و اظهار کرد: دشمن بدنبال دامن زدن به ناآرامی ها و کوچک جلوه دادن توانمندی ها با هدف نفوذ به کشور است.
وی مردم را پشتوانه اصلی نظام خواند و افزود: دشمن به دنبال بی اعتماد کردن مردم به مسئولان است و تلاش می کند در تبلیغات خود، هر اقدام خوب و مناسب مسئولان را اقدامی ناصحیح و برخلاف مصالح ملی جلوه دهد.
امام جمعه هریس با اشاره به مناسبت هفته، ضمن تسلیت وفات ام البنین گفت: حضرت ام البنین سلام الله علیها مادر قهرمان کربلاست و جزء زنان بزرگ تاریخ محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: اگر قرار باشد در کتابی نام زنان بزرگ اسلام را بنویسند، بطور قطع حضرت ام البنین سلام الله علیها جزء آنها قرار می‌گیرند.
امام جمعه هریس همچنین با اشاره به روز درختکاری، اظهار کرد: وجود هر درخت، سبب پاکی هوا، زیبایی محیط و آرامش خاطر انسان می شود.
وی افزود: درختان را باید روح سبز حیات نامید چرا که درختان علاوه بر پاکی هوا، در پایداری و تقویت خاک و نیز حفظ آن در برابر عوارضی مانند سیل موثر هستند.
حجت الاسلام احمدی با ذکر احادیث و روایات دینی در خصوص درختکاری گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند هر کسی درختی غرس کند تا به ثمر برسد، خدا عوض آن در بهشت درختی برای او اختصاص می دهد.
وی در ادامه به دیدار دست‌ اندرکاران کنگره 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: بزرگداشت شهدا در سراسر کشور نشانه لطف و اراده الهی مبنی بر مستدام ماندن راه شهیدان بر سر ایران است
امام جمعه هریس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند تکریم شهدای برخی اقشار از جمله شهدای کارگری ارزش مضاعف دارد و در همه حوادث دوران انقلاب، مقابله با گروهک ها و دفاع مقدس، کارگران با غیرت و بصیرت در صحنه حاضر شدند.


نوشته شده در   جمعه 11 اسفند 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode