ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 اسفند 1397     |     کد : 186861

امام جمعه مرند:

پیروزی و عزت انقلاب اسلامی ایران متوقف نمی شود

امام جمعه مرند گفت: دشمنان هیچگاه نمی توانند جلوی پیروزی و عزت ایران را بگیرند، این عزت و وحدت ایران در پناه ولایت و اسلام ناب و ولی فقیه به دست آمده است.

 امام جمعه مرند گفت: دشمنان هیچگاه نمی توانند جلوی پیروزی و عزت ایران را بگیرند، این عزت و وحدت ایران در پناه ولایت و اسلام ناب و ولی فقیه به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مرند، با اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشت: هفته گذشته به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز دیدار جمعی از مردم و مسئولین استان با مقام معظم رهبری برگزار شد، ایشان فرمودند: تشکر زبانی بنده در قبال عملکرد مردم در ۲۲ بهمن بسیار کم بود و مردم شایسته تشکری بالاتر از این هستند.

وی با بیان اینکه ایشان چندباره از مردم تبریز و آذربایجان چندین بار به صورت ویژه قدردانی کردند، عنوان کرد: آذربایجان در یک و نیم قرن اخیر، جزو اولین ها بود، مردم آذربایجان در دوران مشروطه و در دوران مبارزات باقرخان و ستارخان و حضور فرزندان عاشورایی در ۸ سال دفاع مقدس، خوش درخشیدند.

امام جمعه مرند تاکید کرد: مسئولین در ادارات آذربایجان باید بیشترین خدمت را به مردم بکنند و جوانان تحصیل کرده آذربایجان نیز باید انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی را برآورده کنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اتان آذربایجان شرقی عنوان کرد: آیت الله حجت کوه کمری و آیت الله میرزاعلی اکبر مرندی(ره) از جمله افتخارات مرند و آذربایجان هستند و باید تلاش کنیم جایگاه آذربایجان را حفظ کنیم.

آغاز بانشاط دهه پنجم انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در بخش دیگری به نشست ورشو اشاره کرد و اذعان داشت: نشستی با حضور روسای جمهور ترکیه و روسیه و ایران برگزار شد و نشست دیگری در ورشو لهستان با رهبری آمریکا و نتانیاهو برگزار شد، یک طرف به دنبال صلح و امنیت بودند اما در آنجا با حضور منافقین به دنبال جنگ بودند که در پایان به جان هم افتادند.

امام جمعه مرند افزود: اگر ایران ضعیف و ناتوان بوده و در آستانه ناکارآمدی است پس این همه هیاهو و هزینه از سوی آمریکا و آل سعود و امارات برای چیست؟ این نشان می دهد که ایران قدرت بزرگی است و حتی باز نمی توانند آن را مهار کنند و به دنبال اختلاف افکنی در خاورمیانه هستند.

وی با اشاره به اینکه آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان با نشاط و قدرتمندی آغاز شد، تاکید کرد: دشمنان هیچگاه جلوی پیروزی و عزت ایران را نمی توانند بگیرند و این عزت و وحدت ایران در پناه ولایت و اسلام ناب و ولی فقیه است.

امام جمعه مرند تصریح کرد: مگر می شود ایران سیلی بر دشمنان بزند و دشمن بیکار بنشیند، دشمنان گرگ هستند حتی نباید فریب خنده های آنان را بخوریم، باید در این فشارها دست به دست هم بدهیم و مسئولین نیز نباید بترسند چرا که ملت پشتیبان آنان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده گفت: بزرگ ترین پالایشگاه دنیا به نام «ستاره خلیج فارس» هفته گذشته به دست سپاه انقلاب اسلامی ایران مورد بهره برداری قرار گرفت، که روزانه۶۰ هزار بشکه نفت تولید می کند.

وی گفت: امنیت ایران با هزینه بالایی به دست آمده است که ۲۷ تن از مدافعان امنیت هفته گذشته در سیستان و بلوچستان به دست منافقین به فیض شهادت رسیدند.

امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به برخی مناسبت های پیش رو اذعان داشت: هفته آینده سالروز آغاز عملیات آب و خاکی خیبر را پیش رو داریم، همچنین سالروز شهادت شهید حمید باکری قائم مقام لشکر عاشورا و شهید حسین خرازی فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان را نیز گرامی می داریم.

این استاد حوزه علمیه همچنین با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) ابراز داشت: روز سه شنبه ۲۰ جمادی الثانی سالروز ولادت مسعود مادر ۱۱ امام، کوثر رسول الله(ص) و کفو امیرالمومنین(ع) و فرزند ایشان امام خمینی(ره) است که مکتب فاطمی را در این کشور زنده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در پایان تصریح کرد: ۵ اسفند بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی است که به نام روز مهندسی نامگذاری شده و ۸ اسفند نیز روز تربیت اسلامی است که این روز را هم گرامی می داریم.


نوشته شده در   جمعه 3 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode