ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 14 شهريور 1397     |     کد : 184897

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند:

تقویم جعلی شیعه در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرندگفت:جریان های انحرافی باترویج ایام صادقیه،تقویه،فاطمیه اول و دوم،شیعه را حزن انگیز معرفی کرده و تقویم جعلی شیعه را تبلیغ می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرندگفت:جریان های انحرافی باترویج ایام صادقیه،تقویه،فاطمیه اول و دوم،شیعه را حزن انگیز معرفی کرده و تقویم جعلی شیعه را تبلیغ می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مظفر رجب زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، ظهر امروز در دیدار جمعی از مداحان، مدیران و هیات امنای هیئات مذهبی شهرستان مرند در آستانه ماه محرم ابراز داشت: فرقه ها و جریان های انحرافی، برای ترویج قمه زنی، در ایام ماه محرم در بین برخی هیئات مذهبی اقدام به پخش قمه و شمشیر و کفن می کند، جای سوال است که چرا آن ها اقدام به پخش زیارت اربعین نمی کنند؟ چرا که امام حسین(ع) و شیعه با آن تبلیغ می شود.

وی تاکید کرد: هیئات مذهبی باید آمریکاستیز و استکبارستیز باشند، اما دشمنان در حال ترویج این عقیده هستند که شمشیر و قمه را به عنوان نماد سلاح امام زمان(عج) بر سر خود بزنیم.

حجت الاسلام رجب زاده ادامه داد: دشمن تلاش می کند هیئات مذهبی را از مسیر خود منحرف کنند، البته یک هیات مذهبی نباید سیاست زده و احزاب گرا باشد اما باید در مقابل ظلم ایستادگی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند با بیان اینکه فرقه های انحرافی به دنبال معرفی وارونه تشیع هستند، عنوان کرد: دشمنان می خواهند با مناسبت سازی، شیعه را به عنوان گروه افراطی معرفی کنند که مکتب تشیع، چیزی جزء گریه و قمه زدن چیز دیگری ندارد.

وی ادامه داد: جریان های انحرافی با ترویج ایام صادقیه، ایام تقویه، ایام فاطمیه اول، ایام فاطمیه دوم و... شیعه را پر از روزهای حزن انگیز معرفی کرده و ۱۷ شبکه ماهواره ای نیز تقویم جعلی شیعه را تبلیغ می کنند.

حجت الاسلام رجب زاده با انتقاد از آغاز عزاداری ها پیش از عید غدیر در سال های گذشته ابراز داشت: اگر غدیر اثبات نشود، سایر ائمه اطهار(ع) نیز قابل اثبات نیست، براین اساس، هیئات مذهبی باید مراقبت باشند برای برپایی باشکوه عزاداری، عید غدیر را کمرنگ نکنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند همچنین با اشاره به شکوه پیاده روی اربعین اظهار داشت: فرقه های منحرف همزمان با ایام پیاده روی اربعین، دست به مناسبت سازی به نام «جاماندگان از اربعین» کرده و در برخی شهرها پیاده روی های اربعین راه انداختند تا اذهان و توجه عمومی را از پیاده روی میلیونی اربعین دور کنند.

وی بر ضرورت رونق تفسیر آیات قرآن در هیئات مذهبی تاکید کرد و اذعان داشت: خالی سازی عزاداری های محرم از محتوای غنی، یکی از اهداف و توطئه های دشمنان علیه مکتب تشیع است.

حجت الاسلام رجب زاده اختلاف بین شیعه و سنی را از دیگر برنامه های دشمنان علیه اسلام دانست و تصریح کرد: اهل سنت، ضد شیعه نیستند، ۳۵۶ عالم اهل سنت، جریان غدیر خم را در کتاب های خود نوشته اند، اما وهابیت که امروز انگلیس و عربستان سعودی از آن پشتیبانی می کند، ضدشیعه و ضدسنی است تا بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند گفت: جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه نیز با هدف اختلاف بین شیعه و سنی صورت گرفت، اینکه برخی فکر می کنند حضور ایران در جنگ سوریه، برای سوریه بود فکر اشتباهی است چرا که ما برای دفاع از آرمان و حیثیت و تمامیت ارضی خود در سوریه حاضر شدیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 14 شهريور 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode