ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 خرداد 1397     |     کد : 183833

امام جمعه بناب:

استفاده از کالای ایرانی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود

امام جمعه بناب هم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه استفاده از کالای ایرانی را دولتمردان از خود شروع کنند،

امام جمعه بناب هم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه استفاده از کالای ایرانی را دولتمردان از خود شروع کنند، گفت: اگر وزرا و مسوولان استفاده از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی را از خود آغاز نکنند، تمام اقدام ها در حد حرف باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی افزود: این کار باید از وزارتخانه ها شروع شود و ملت نیز با دیدن اقدام های مسوولان به آن ها اعتماد کرده و ادامه دهنده راه آنان خواهند شد.
وی با اشاره به اقدام های علمای شیعه و مراجع دینی در برابر ایستادگی مقابل دشمنان یادآوری کرد: علمای شیعه در دوران غیبت امام زمان (عج) همواره علیه مستکبران فریاد زده اند.
خطیب جمعه بناب با بیان اینکه علمای شیعه در برابر هر جریانی که علیه اسلام صف بسته اند، مقاومت کرده اند، اظهار داشت: فقهای شیعه برخلاف عموم روشنفکران غرب گرای ایرانی که کارگزار استعمار هستند، همواره مانع پا گذاشتن غربی ها به ایران بوده اند و تا حد توان از تسلط بیگانگان به کشور جلوگیری و در برابر آن ها مقاومت کرده اند.
حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر اینکه علمای شیعه تاکنون پای هیچ قرارداد ننگینی را در کشور امضا نکرده اند، ادامه داد: دکتر شریعتی می گوید تاکنون در طول تاریخ علمای شیعه و آخوندها پای هیچ قرارداد ننگینی را امضا نکردند ولی عده ای غرب گرا بعد از تحصیل در غرب پست های کلیدی را در کشور تصاحب، پای غربی ها را به کشور باز کرده و غرب را به عنوان قبله گاه به ما معرفی کردند.
وی با اشاره به هجمه های گوناگون دشمنان علیه حوزره های علمیه و علمای شیعه در طول تاریخ گفت: علمای شیعه در کشور همواره در مقابله با هجمه های اقتصادی دشمن حساسیت نشان دادند و برای تقویت این عرصه تلاش کردند.
امام جمعه بناب اظهار داشت: در طول تاریخ علمای شیعه بزرگی بودند که در زمان خود شمشیر به دست گرفته و در برابر بیگانگان ایستادند.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: بسیاری از علمای شیعه تا پایان عمر خود کوچک ترین کالای غیرایرانی را استفاده نکردند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی یادآوری کرد: اکنون زندگی ما به این موضوع بستگی دارد و باید فقط کالای ایرانی مصرف کنیم چرا که برای نجات کشور راه دیگری نداریم.
امام جمعه بناب از موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور به عنوان یک دفاع مقدس دیگر نام برد و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دفاع مقدس دیگری در کشور راه بیندازیم تا در کوتاه مدت پول ملی ما جایگاه خود را پیدا کند و برای رسیدن به این هدف جهاد ملی لازم است.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: در این مسیر دولت باید خود شروع کننده باشد و کار انقلابی راه بیاندازد و از سوی دیگر ملت نیز به وظیفه خود عمل کند چراکه با برگزاری سمینار، ارسال بخشنامه و صورتجلسه نمی توان به آن عمل کرد.
شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 11 خرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode