ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 ارديبهشت 1397     |     کد : 183496

امام جمعه بناب:

نباید به جوانان آدرس غلط داد و نسخه اشتباه برای آنها پیچید

امام جمعه بناب گفت: نباید به جوانان آدرس غلط داد و نسخه غلط برای آنها پیچید، چرا که بسیاری از مقدمات بی‌بند و باری را با نام آموزش‌های مهارتی تحت لوای دین‌باوری، خرافه‌زدایی و سبک زندگی ارائه داده و زمینه انحطاط و بدبختی جوانان را فراهم می‌آوریم.


امام جمعه بناب گفت: نباید به جوانان آدرس غلط داد و نسخه غلط برای آنها پیچید، چرا که بسیاری از مقدمات بی‌بند و باری را با نام آموزش‌های مهارتی تحت لوای دین‌باوری، خرافه‌زدایی و سبک زندگی ارائه داده و زمینه انحطاط و بدبختی جوانان را فراهم می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به قرار گرفتن در عصر غیبت اظهار کرد: در موقعیتی که قرار گرفته‌ایم، امام عصر(عج) در پس غیبت بوده و باعث این غیبت خود انسان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در عصر غیبت برای تمام اهل ایمان تکالیفی متوجه آنهاست؛ افزود: امام عصر به خصوص برای نسل جوان عنایت ویژه‌ای دارند و جوانان نیز باید در مراقبت از گمراه شدن در مسیرهای باطل، هوشیار و بیدار باشند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: انسان‌هایی که جوانی را پشت سر گذاشته‌اند، نمی‌شود به آسانی آنها را از دین خدا جدا و گمراه کرد.

باقری‌بنابی وظیفه مسوولان و دولتمردان را در توجه و رسیدگی به مطالبات جوانان سنگین دانست و گفت: بخش‌های مختلف جامعه به خصوص دولتمردان باید برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تقویت روحی و جسمی جوانان داشته باشند و مسوولان باید دغدغه توجه به مطالبات جوانان را در خود تقویت کنند.

وی اذعان کرد: دولتمردان باید در کنار تقویت روحی و جسمی جوانان در زمینه حل مشکلات و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و ازدواج جوانان گام بردارند و قدر این ثروت عظیم را در کشور بدانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای جوانان، از مسوولان خواست در رفع مشکلات جوانان به جای شعار، عمل کنند و نگذارند این ثروت با دستان خودشان به بیراهه کشیده شود.

باقری بنابی همچنین تأکید کرد: نباید به جوانان آدرس غلط داد و نسخه اشتباه برای آنها پیچید، چرا که بسیاری از مقدمات بی‌بند و باری را با نام آموزش‌های مهارتی تحت لوای دین باوری، خرافه‌زدایی و سبک زندگی به بهانه حمایت از جوانان ارائه داده و زمینه انحطاط و بدبختی جوانان را فراهم می‌آوریم.

وی با تأکید بر جذب جوانان با گشاده‌رویی بیان داشت: باید نگذاریم دشمنان این ثروت عظیم را تصاحب کنند و جوانان ایران اسلامی اسیر و گرفتار افکار شیطانی دشمنان شوند.

امام جمعه بناب با بیان اینکه در زمان ظهور امام عصر(عج) جوانان نقش محوری و کلیدی را در دست خواهند داشت، یادآور شد: برای اینکه جوانان در زمره منتظران واقعی حضرت قرار گیرند، باید مهدوی عمل کنند.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب از قشرهای مختلف مردم بناب به خاطر برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به ویژه تلاش‌های جوانان و اهتمام آنها به جشن‌های نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 14 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode