ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 بهمن 1397     |     کد : 186487

ایران تنها کشور مستقل، امن و در حال پیشرفت در دنیاست

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به دخالت های روز افزون آمریکا در مسائل داخلی کشورهای مختلف جهان گفت: ایران تنها کشور مستقل و امن در دنیا بوده و اکنون نیز در حال پیشرفت و تعالی است.

    عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به دخالت های روز افزون آمریکا در مسائل داخلی کشورهای مختلف جهان گفت: ایران تنها کشور مستقل و امن در دنیا بوده و اکنون نیز در حال پیشرفت و تعالی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: به برکت خون شهدا، هدایت های رهبری و آرمان های مبتنی بر ولایت شهدا، کشورمان در برابر توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و نظام سلطه ایستاده است.
وی با بیان اینکه در چهل سال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی معجزه های بزرگی در کشور رخ داده است، ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی با ترفندهای مختلف در قالب تفرقه افکنی ها، جنگ تحمیلی و تحریم ها و شهادت شخصیت های بزرگ، درصدد ضربه زدن به آرمان های ملت ایران بودند.
وی اضافه کرد: با وجود این شیطنت ها، ایران اسلامی هم اکنون امن تر و پیشرفته تر از هر زمانی است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به وقایع اخیر ونزوئلا نیز گفت: آمریکا با وجود ادعاهای حقوق بشری و حمایت از آزادی ها مشروع و استقلال ملت ها، در مسائل داخلی کشورهایی چون ونزوئلا با وجود استقرار دولت قانونی دخالت می کند.
آیت الله پورمحمدی افزود: برای آمریکا کشورهایی دلخواه هستند که غلام حلقه به گوش و گوش به فرمانش باشند و اگر کشوری این گونه نباشد با آن مخالفت می کنند.
وی ادامه داد: مخالفت آمریکا و دولت های همدست آن با ایران اسلامی به دلیل استقلال کشورمان و ایستادگی در برابر توطئه ها و مطامع شوم آنهاست.
وی اضافه کرد: کشورهایی که از آمریکا تبعیت و اطاعت می کنند بدبخت ترین کشورها در دنیا هستند زیرا که استقلال خود را قربانی منافع نظام استکباری کرده اند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 5 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode