ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 آذر 1397     |     کد : 185812

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ایران با استقلال تمام برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران با استقلال تمام برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده است و این یکی از دلایل اصلی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است.

 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران با استقلال تمام برابر تهدیدهای دشمنان ایستاده است و این یکی از دلایل اصلی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و با تاکید بر ضرورت گرامیداشت این هفته ابراز داشت: باید فرهنگ بسیجی در جامعه گسترش یابد چراکه بسیج خدمات بزرگی در عرصه دفاعی و محرومیت زدایی انجام می دهد.

وی سپس با اشاره به پیروزی فلسطین گفت: با حضور بسیجیان و تفکر بسیجی که در جبهه مقاومت اسلامی در منطقه نیز تبلور پیدا کرده، در آینده نزدیک شاهد پیروزی نهایی فلسطین و نابودی اسرائیل خواهیم بود.

پورمحمدی با بیان اینکه پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفین است، افزود: این روز را نیز گرامی می داریم. این نهاد مقدس به دلیل احساس نیاز جامعه و با فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی در خصوص بسیج مستضعفین همچنین گفت: این نهاد مقدس خدمات بسیاری در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز ارائه کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری به ضرورت حفظ وحدت تاکید کرد و با اشاره به آغاز هفته وحدت گفت: پیامبر اسلام (ص) منادی وحدت و دوستی و مایه اتحاد بشریت بود.

پورمحمدی سپس با تاکید بر اینکه امروز کشورمان با استقلال تمام در برابر تهدیدهای دشمنان مقاومت کرده است، گفت: نیروهای مسلح کشورمان از جمله ارتش مکتبی و بسیجیان و سپاهیان دلاور با استقلال و قدرت تمام در برابر تهدیدهای دشمن ایستاده اند و جواب زورگویی ها را می دهند.

وی به دروغ پراکنی های ترامپ نیز اشاره کرد و گفت: عربده های ترامپ در تروریست خواندن ایران با ادعای دروغین آمریکا مبنی بر عدم دشمنی با ملت ایران در تناقض آشکار است.


نوشته شده در   شنبه 3 آذر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode