ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 تير 1397     |     کد : 184167

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و بازار تلاش کنند

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر لزوم اتحاد قوای سه گانه در مواجهه با مشکلات اقتصادی گفت: مسئولان کشور باید با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات و برخورد با اخلالگران بازار تلاش کنند.

 امام جمعه موقت مراغه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر لزوم اتحاد قوای سه گانه در مواجهه با مشکلات اقتصادی گفت: مسئولان کشور باید با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات و برخورد با اخلالگران بازار تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این راستا باید با کسانی که در نظام اقتصادی اخلال کرده و به اغتشاش در این زمینه دامن می زنند به صورت قاطع برخورد شود.
وی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی که بیشتر آنها دسیسه های نظام سلطه هستند، مشکلات بازار به صورت صنفی قابل حل است و نیازی به آب به آسیاب دشمن ریختن نیست.
وی اضافه کرد: دشمن با توجه به اینکه در عرصه نظامی توان لطمه زدن به نظام و میهن اسلامی را ندارد از این رو هر روز با توطئه ای جدید در قالب مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اکنون نیز با ترفند مسائل اقتصادی به میدان آمده است.
خطیب جمعه مراغه گفت: متاسفانه برخی شرکت ها با سو استفاده از ارز دولتی در بازار طلا و ارز اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده اند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: دولت، مجلس و قوه قضائیه با اقتدار و اتحاد باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی اهتمام جدی داشته باشند.
وی با اشاره به هفته قوه قضائیه ادامه داد: بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، این قوه باید مظهر عدالت و مرجعی برای احقاق حقوق مردم و مظلومان جامعه باشد.
وی اضافه کرد: قضات نیز در احکام خود بر اساس قوانین الهی و اسلامی رفتار کرده و پشتیبان واقعی مردم در جامعه اسلامی باشند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
**
مجلس و دولت برای حل مشکلات اقتصادی اقدام کنند
امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: مجلس و دولت با اقدامات عملی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم وارد میدان شوند.
حجت الاسلام علی رحیمی افزود: باید علیه مفسدان و مخلان اقتصادی اقدامات تاثیرگذاری از سوی مجلس و دولت انجام شود زیراکه این دو مسئول مستقیم رفع مشکلات اقتصادی هستند.
وی گفت: هدف دشمنان از ایجاد مشکلات اقتصادی فشار بر مسئولان برای مذاکره دوباره در مورد برجام و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است که پس از برجام شدت بیشتری گرفته است.
وی گفت : آمریکا از اول مخالف ایران و انقلاب بوده و اکنون پس ازگذشت چند دهه ازانقلاب این دشمنی ها ادامه دارد و ادامه خواهد یافت.
رحیمی افزو: متاسفانه برخی مسئولان مدیر نیستند و نمی توانند و نمی خواهند به حال مردم دلسوزی کنند و جامعه هم شیرینی مسئولیت آنها را نمی چشد.


نوشته شده در   شنبه 9 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode