ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 خرداد 1397     |     کد : 183993

عضو مجلس خبرگان رهبری:

پیروی از رهبری وظیفه آحاد مردم و مسئولان است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروی از رهبری وظیفه آحاد مختلف مردم و مسئولان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروی از رهبری وظیفه آحاد مختلف مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی صبح امروز جمعه در خطبه های نماز عید فطر در شهرستان مراغه که با حضور پرشور و باشکوه مردم روزه دار مراغه برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن عید بندگی و عبادت، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان خداوند درهای رحمت و مغفرت خود را به روی بندگان باز می کند.

وی گفت: بر اساس روایات هر روزی که در آن گناه صورت نگیرد، آن روز عید است و باید با ترک محرمات و انجام واجبات تلاش کنیم تا تمام روزها برای ما عید باشد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمنان با هجمه‌ های گسترده‌ اعتقاد و اعتماد نسل جوان را نشانه رفته که یکی از این توطئه ها جوسازی غلط درباره کمیته امداد امام (ره) است.

وی گفت: با پایان یک ماه عبادت و روزه داری، زکات فطریه در روز عید بر مسلمانان همانند روزه و نماز واجب شده و باید ادا شود. زکات به عنوان عملی صالح کمک به مستمندان و نیازمندان جامعه اسلامی و عبادتی ارزشمند در نزد پروردگار است.

پورمحمدی ادامه داد: عید فطر از بزرگترین و مهم ترین اعیاد امت اسلامی و نماد بندگی و همبستگی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای زدودن غبار غفلت از روی دل ها بود، اظهار داشت: خوش به سعادت کسانی که از فضیلت این ماه نهایت استفاده را برده اند.

وی گفت: عمل به آموزه‌ های دینی و زنده نگهداشتن مناسبت های بزرگ اسلامی همچون عید فطر مناسب ترین راه برای مقابله با این توطئه ها است.

پورمحمدی با تاکید بر ضرورت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری افزود: وظیفه آحاد مردم و مسئولان تبعیت از رهبری است. مسئولان و مردم باید از فرامین و منویات رهبر انقلاب در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داخلی و خارجی پیروی کنند.


نوشته شده در   شنبه 26 خرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode