ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 فروردين 1398     |     کد : 187399

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تروریستی خواندن سپاه نشانه ترس و ناتوانی دولت ترامپ است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تروریستی خواندن سپاه نشانه ترس و ناتوانی دولت ترامپ و افول آمریکا است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تروریستی خواندن سپاه نشانه ترس و ناتوانی دولت ترامپ و افول آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، اقدام دولت ترامپ در قرار دادن اسم سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران دستاورد بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است، گفت: سپاه همواره حامی مظلومان منطقه بوده و برای همین آمریکایی‌ها از این نهاد ترس دارند و این موضوع نشانه ناتوانی دولت آمریکا است.

حسینی همچنین در این خصوص ادامه داد: قریب به چهل سال از صدور فرمان امام راحل، بزرگ پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران سپری می‌شود و همواره در این سال‌ها آمریکایی‌ها از سپاه واهمه داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خواستار اقدام یکپارچه و منطقی و مقابله به مثل با این اقدام دولت آمریکا شد و ادامه داد: سپاه فرزند ملت و ملت پشتیبان سپاه است.

وی افزود: این اقدام آمریکا نشان داد ادعاهای دولت ترامپ برای مذاکره با ایران، تا چه حد پوچ و بی معنا است. این عمل ترامپ از سوی کشوری که خود بزرگترین حامی و پرورش دهنده گروه‌های تروریستی همانند القاعده، طالبان و داعش در جهان است، حقانیت سپاه پاسداران را نشان می‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نهادی از بطن مردم و محبوب تمام ملت ایران است و افتخارش این است که امامش می‌فرمود ای کاش من هم یک پاسدار بودم، گفت: سپاه یکی از ارکان نظامی و دفاعی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران است و از لحاظ اعتقادی نیز همیشه حضوری فعال در بین مردم داشته است و ما نیز به تبع اماممان و ولی فقیه زمانمان خود را پاسدار اسلام و انقلاب میدانیم.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode