ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 فروردين 1398     |     کد : 187286

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

۱۲ فروردین تجلّی عزت و غیرت ملّت بزرگ ایران است

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و روز اجرایی‌شدن شعار استقلال و آزادی خواهی ملت ایران را گرامی داشت.

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و روز اجرایی‌شدن شعار استقلال و آزادی خواهی ملت ایران را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین تجلّی واقعی مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت ایرانیان توسط مردم مؤمن و خداجوی انقلابی است.

یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ تحقق شعار استقلال و خود باوری بود و نشان داد که مردم ایران از استعمار و استبداد بیزار بوده و خواستار قطع دست اجانب از سرمایه‌های کشور خودشان هستند.

ملت آگاه و با بصیر ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن چله انقلاب نشان دادند که با حفظ وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه در امتحانات بزرگ سرافراز بوده و با عبور از کوران حوادث و ناملایمتی ها که توسط استکبار جهانی راسا آمریکا برای آنان رخ داده با عزمی راسخ و محکم به فکر تحقق حکومت مهدی موعود هستند و در این راه خستگی ناپذیر و نستوه ایستاده‌اند تا شعار استقلال و آزادی را برای خود و آیندگان به ارمغان آوردند.

بی شک بهار امسال که مزین گشته است به نقشه راه ترسیمی گام دوم توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای که این بیانیه تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» خواهد بود و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

"یوم‌الله ۱۲ فروردین"؛ روز وحدت، روز تثبیت انقلاب ایران اسلامی، روز تحقق وعده الهی و روز سرنوشت ساز برای مسلمانان جهان است که در این روز حکومت استقلال‌طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری رقم خورده است.

اکنون در آغازین روزهای چهلمین و یکمین سالگرد حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری سرافرازانه از چهار دهه گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو داریم که رویش‌های جدید انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها و دومی‌ها در رفراندومی دیگر (راهپیمایی عظیم و حماسی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۷) حضور باور نکردنی و دشمن شکن خود را با الهام گرفتن از ایمان به خدا و باور قلبی به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدا به جهانیان نشان داده و به یاوه گویی های ترامپ بی شرم و دخالت جویانه رئیس جمهور آمریکا جواب دادند.

ملت همیشه در صحنه و غیور ایران اسلامی در سالی که توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با نام" سال رونق تولید" مزین‌گشته، می‌کوشند با تاسی از رهنمودهای داهیانه ولی فقیه خود در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت گام‌های اساسی برداشته و در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزّت و شرافت با پیشرفت‌های خیره‌کننده و شگرف خود در عرصه‌های مختلف و در راستای تحقق کامل اهداف یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران قدم بر خواهند داشت.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 11 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode