ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 5 فروردين 1398     |     کد : 187212

۱۰ کشته در تصادف‌های جاده‌ای آذربایجان شرقی در ایام نوروز

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی از کشته شدن ۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای این استان در ایام نوورز خبر داد.

 سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی از کشته شدن ۱۰ نفر در تصادف‌های جاده‌ای این استان در ایام نوورز خبر داد.

رضا کریمی نژاد، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد تصادف‌های سه روز گذشته ایام نوروز گفت: در این مدت ۲۰۲ نفر نیز مصدوم شدند که این تعداد تلفات جانی در جاده‌های استان تأمل برانگیز و نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال ۱۰ نفر براثر تصادف‌های جاده‌ای جان خود را از دست داده اند، افزود: بیشتر تصادفات رانندگی در جاده‌های آذربایجان شرقی متعلق به خودروهای بومی است و تنها ۲ نفر از کشته شدگان این حوادث با پلاک‌های مربوط به سایر استان‌ها در حال تردد بودند.

سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی علت اصلی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در آذربایجان شرقی را واژگونی خودرو، انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز عنوان کرد.

کریمی نژاد به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی را دارند، توصیه کرد قبل از سفر خود از آخرین وضع راه‌های استان از طریق شماره تلفن ۳۴۴۷۷۸۰ مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان مطلع شوند.

وی با اشاره به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تغییر شرایط جوی از ۴ فروردین گفت: بر این اساس شرایط جوی استان تغییر خواهد یافت و شاهد بارش‌های پراکنده برف و باران در اغلب جاده‌ها خواهیم بود.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه مردم از تردد غیرضروری از ۴ تا ۷ فروردین ماه در جاده‌های آذربایجان شرقی خودداری کنند، خاطرنشان کرد: در صورت اضطرار قبل از سفر از ایمن بودن فنی وسیله نقلیه خود مطمئن شده و با باک پر از بنزین، لباس گرم و زنجیر چرخ سفر کنند.


نوشته شده در   دوشنبه 5 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode