ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 28 فروردين 1403
سه شنبه 28 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 اسفند 1397     |     کد : 187073

امام جمعه تبریز:

زندگی سالم جوامع انسانی در گرو وجود منابع طبیعی است

امام جمعه تبریز گفت: زندگی سالم و شادابی جوامع انسانی در گرو وجود منابع طبیعی و محیط زیست مناسب ممکن است.

امام جمعه تبریز گفت: زندگی سالم و شادابی جوامع انسانی در گرو وجود منابع طبیعی و محیط زیست مناسب ممکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در دیدار با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت هفته منابع طبیعی با تاکید بر لزوم تببین اهمیت درختکاری در جامعه، افزود: همه برای توسعه و ترویج حفاظت از منابع طبیعی باید تلاش کنند.

وی اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی و توسعه و بهره وری اصولی از منابع طبیعی موجب رشد و تعالی کشور بوده و بدون تردید توسعه پایدار بدون توسعه منابع طبیعی امکان پذیر نیست.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش مهم رسانه‌های جمعی در صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی یادآوری کرد: رسانه‌ها باید نسبت به فرهنگ سازی توسعه و ترویج حفاظت از منابع طبیعی تلاش کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی برای تبیین وظایف همگان در برابر حفاظت از خلقت موزون و حکمت آمیز طبیعت خداوند است، ادامه داد: گیاهان و درختان بخشی از نظام حکمت آمیز خلقت الهی هستند که شادابی جوامع انسانی به آن وابستگی کامل دارد.

وی گفت: نقش منابع طبیعی در حیات انسان بسیار ارزشمند است ولی ۴ پدیده مهم آلودگی زیست محیطی، بیابان زایی، کمبود آب شیرین و آلودگی هوا به عنوان بزرگترین مشکل جهانی کشور ما را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی جلب مشارکت‌های مردمی در طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری را خواستار شد.

در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل منابع طبیعی استان نیز گزارشی از اقدام‌های انجام شده در این حوزه ارائه کردند.

همچنین کارت همیار افتخاری طبیعت به امام جمعه تبریز اهدا شد و حجت الاسلام آل هاشم به مناسبت هفته منابع طبیعی یک اصله نهال در محوطه بیت امام جمعه تبریز کاشت.


برچسب ها
نوشته شده در   سه شنبه 21 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode