ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 بهمن 1397     |     کد : 186771

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

ظرفیت فرهنگی آذربایجان ممتازاست

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:آذربایجان و تبریز همیشه در بحث فرهنگی پیشرو بوده است و دارای ظرفیت های بزرگی در این خصوص است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:آذربایجان و تبریز همیشه در بحث فرهنگی پیشرو بوده است و دارای ظرفیت های بزرگی در این خصوص است.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی صبح امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن گفت:شان و منزلت مردم ایران بسیار والا است، ایران رشد خوبی در همه زمینه ها داشته و در حال حرکت به طرف قله پیشرفت و اقتدار هستیم و حق این مردم تبدیل به ابرقدرت شدن است.

رئیس سازمان تبلغات اسلامی با اشاره به خلاقیت و نوآوری جوانها دهه چهارم انقلاب افزود:جوانها در بیشتر عرصه ها پیشرو هستند و جوانه ها یی که روئیده اعجاب آور است،و با همه مشکلات و سختی های که وجود دارد رو به پیشرفت هستیم و کارهای خوبی در زمینه های دانش بنیان  صورت گرفته است و این امید بخش است.

قمی با اشاره به ظرفیت بزرگ آذربایجان و شهر تبریز افزود:طی رصد و دیداری که در این دو روز با قشرهای مختلف و فعالین علمی و فرهنگی تبریز داشتم تصور خوبی که از این شهر داشتم پررنگتر شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مجاهدت مردم تبریز در قیام ۲۹ بهمن افزود:آذربایجان و تبریز در طول تاریخ نقش مهمی در تحولات کشور داشتند و امتداد دهنده راه انقلاب و شهدا بودند.

وی افزود:ما باید قدردان مردم فهیم کشورمان باشیم و در کاهش آلام  و دردهای همه مسئولین وظیفه داریم و همه موظند که در هر رده کمک حال مردم بوده و آرامش و امید را در جامعه بسط دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی افزود:در جلسه ای که در محضر مقام معظم رهبری بودیم ایشان تاکید ویژه ای بر نقش روحانیون در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی داشتند و تاکید فرمودند که از روحانیون در بحث کاهش آسیب های اجتماعی استفاده بیشتری به عمل آید.

قمی با اشاره به مشکلات فرا روی تبلیغ و تبیین دین مبین اسلامی افزود:هزینه در بخش فرهنگ  سرمایه گذاری است.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode