ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397     |     کد : 186752

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حاکم شدن فرهنگ قرآنی در جامعه از برکات انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حاکم شدن فرهنگ قرآنی در جامعه از برکات انقلاب است، گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی، قرآن کریم را از مهجوریت نجات دادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حاکم شدن فرهنگ قرآنی در جامعه از برکات انقلاب است، گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی، قرآن کریم را از مهجوریت نجات دادند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در همایش رویش‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری این اجتماع باشکوه قرآنی، جشن واقعی چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در استان، تاکید کرد: فعالیت‌های قرآنی در استان بسیار چشم‌گیر بوده و به ویژه فعالیت نونهالان و نوجوانان در این حوزه بسیار پررنگ و چشمگیر است. هر هفته نیز در بین الصلاتین روز جمعه  دو نفر از حافظان نونهالان قرآنی تجلیل می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که فعالیت‌های مجموعه‌های قرآنی مختلف در استان بسیار چشمگیر است، گفت: این فعالیت‌ها به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این‌که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، قرآن کریم صرفا شب‌های جمعه در آرامستان‌ها قرائت شده و یا به عنوان جهیزیه به نوعروس داده می‌شد، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ قرآن در جامعه حاکم شده و فعالان قرآنی نه تنها در داخل کشور، بلکه در خارج کشور نیز افتخار کسب می‌کنند.

وی در ادامه به تاکیدات و توجهات مقام معظم رهبری در مورد قرآن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، قرآن را از مهجوریت خارج کرد.

گفتنی است، همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی در سالن همایش مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد. در این همایش گروه استعدادهای قرآنی خانه قرآن حسین بن علی(ع) به اجرای همخوانی پرداخته و در پایان نیز از ۴۰ چهره قرآنی استان تجلیل بعمل آمد.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 24 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode