ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397     |     کد : 186739

افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای در مدارس صدرا

رئیس مدارس صدرای ولایت کشور از افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای وی‍ژه مدارس صدرا از سال آینده خبر داد و افزود: در حال حاضر 125 مدرسه صدرا در کشور فعالیت دارند.

رئیس مدارس صدرای ولایت کشور از افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای وی‍ژه مدارس صدرا از سال آینده خبر داد و افزود: در حال حاضر 125 مدرسه صدرا در کشور فعالیت دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، داوود بهرامسری در نشست تخصصی با مدیران مدارس صدرای آذربایجان شرقی ابراز داشت: بر اساس توافقنامه منعقد شده با مسئول حوزه‌های علمیه مقرر شد تا مدرسان حوزه‌های علمیه از امسال در خصوص گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی ورود کنند و توسعه آنها مد نظر باشد.

وی افزود: هم اکنون ۱۲۵ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در سطح کشور با ۱۱ هزار و ۳۰۰ دانش آموز فعال هستند که از این تعداد ۶۸ مدرسه پسرانه و ۵۶ مدرسه دخترانه است.

رئیس مدارس صدرای کشور با اشاره به ضرورت توسعه مدارس صدرا ویژه دختران گفت: با توافقات انجام شده آمار دختران محصل در مدارس صدرا در حال افزایش است و در آینده شاهد سبقت آنها از پسران خواهیم بود.

بهرامسری گفت: ایجاد المپیاد رشته معارف اسلامی، تهیه فیلم‌های آموزشی دبیران و دانش آموزان در درس‌های تخصصی و تأسیس گروه معارف برای تألیف کتب درسی در آموزش و پرورش از جمله اقدامات انجام شده برای افزایش بار علمی دانش آموزان صدرا به شمارمی روند.

وی با تأکید بر نقش مسائل تربیتی در آینده دانش آموزان گفت: این امر یکی از مباحث مورد سند تحول آموزش کشور است تا بتوانیم در خروجی مدارس صدرا، دانش آموزانی در تراز اسلام و انقلاب اسلامی تحویل آینده دهیم و به همین منظور نیاز است تا مدیران مدارس در این زمینه انتقادات و پیشنهادات تربیتی خود را ارائه دهند.

رئیس مدارس صدرای ولایت کشور با تأکید بر خواسته رهبر معظم انقلاب در خصوص سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش افزود: دبیرستان‌های صدرا باید پرچمدار سند تحول نظام آموزشی باشند و این جز با تغییر نگاه دانش آموزان به خود از منظر کرامت نفس و گشودن عرصه‌های مشارکت در مدیریت مدارس مقدور نیست.

 


برچسب ها
نوشته شده در   چهارشنبه 24 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode