ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 بهمن 1397     |     کد : 186705

اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت ۴۰سالگی انقلاب بیانیه ای صادر کرد

۲۲ بهمن امسال یک شروع دوباره برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی است

در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت ۴۰سالگی انقلاب اسلامی آمده است: ۲۲ بهمن امسال یک شروع دوباره برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی است.

 در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت ۴۰سالگی انقلاب اسلامی آمده است: ۲۲ بهمن امسال یک شروع دوباره برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاستقم کما امرت و من تاب معک، امروز معنایی تازه می یابد وقتی در گذر از چهل سالگی جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب به شهادت شکوفا شده، وارد دهه پنجم انقلاب می شویم.

۲۲بهمن امسال ۴۰ سالگی انقلابی را جشن می گیریم که چهل سال دشمنانش برای از پای انداختن آن به انواع روش های ناجوانمردانه همچون توطئه تجزیه طلبان، جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی، نفوذ مزدوران، تحریم و تهدید در برابر آن متوسل شدند اما نتوانستند این شجره طیبه ای را که با خون صدها هزار شهید آبیاری و بالنده شده است را از پا بیندازند.

فردا روزی است که انقلاب ما در جشن حضور ملتش چهل سالگی اش را جشن می گیرد و این سرآغاز یرای یک شروع دوباره و مقتدرانه در عرصه ترویج فرهنگ ناب اسلامی است تا بدخواهان نظام اسلامی در عصبانیت از این نوشکفتن در خلوت های شیطانی خویش باز به فکر دسیسه چینی بیفتند اما شاکریم که این چله مبارک پایان کار مستکبرین و شروع حرکت مستضعفین به سمت افق روشن وعده داده شده است.

از این رو تمام پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در کنار روحانیون معزز، مداحان و شعرای اهل بیت، قاریان و موسسات قرآنی، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی مساجد، انجمن های اسلامی مساجد، ادارت، کارخانجات، بانک ها، مراکز درمانی، بازاریان و اصناف بازار تبریز و دیگر چهره های مذهبی و فرهنگی استان در خیل صفوف به هم فشرده ملت شریف ایران حضور یافته و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل تجدید بیعت خود را با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی اعلام می کنند.


نوشته شده در   يکشنبه 21 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode