ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 بهمن 1397     |     کد : 186699

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

آمریکایی‌ها با اصل حکومت اسلامی ایران مشکل‌ دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: راه‌حل مشکلات کشور معاهده‌هایی مثل برجام نیست چراکه آمریکایی‌ها با اصل حکومت اسلامی مشکل دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: راه‌حل مشکلات کشور معاهده‌هایی مثل برجام نیست چراکه آمریکایی‌ها با اصل حکومت اسلامی مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی عصر امروز در آئین عزاداری و گرامیداشت جشن چله انقلاب در جمع مردم سردرود ضمن تاکید بر لزوم بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: دستاورد های انقلاب اسلامی باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معرض دید نسل جوان قرار داده شود.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی بی نظیر خواند و ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه با انقلاب روسیه یا فرانسه که به دنبال یک سری منافع مادی و رفاهی روی داده بودند نیست، چرا که انقلاب اسلامی ایرانیان انقلاب فرهنگی و معنوی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به آمار طلاق در استان گفت: در سال جاری از ۳۲ هزار ازدواج ثبت شده، ۹ هزار مورد به مرحله طلاق رسیده است. هزینه های کمرشکن جشن های عروسی و تشریفات کذایی از اصلی ترین دلایل افزایش سن ازدواج و افزایش آمار طلاق است.

وی افزود: این مشکلان می توانند ناشی از رکود روح قرآن در تنه جامعه‌ باشد، چرا که  که این گونه تشریفات در سبک زندگی قرآنی به شدت منع شده اند.

حسینی حضرت علی(ع) را امتداد اسلام ناب دانست و ابراز کرد: حضرت علی(ع) امتداد اسلام ناب محمدی است و دامان حضرت فاطمه زهرا(س)، امتداد رسالت حضرت علی(ع) است.

وی افزود: قرآن به تنهایی توان هدایت مردم را ندارد، چرا که این کتاب الهی نیازمند مبین هایی توانگر است و دامان حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از ظروف تجلی این مبین ها و ظرف تجلی ۱۱ قرآن ناطق است.

وی در ادامه حضرت فاطمه زهرا(س) را کوثر بی نهایت قرآن کریم خواند و ابراز کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)، آیینه تمام نمای جلوه و جمال حضرت حق هستند که زندگی ایشان را در یک نگاه کلی می توان به سه دوره تقسیم کرد،   دوره اول از بدو تولد تا زنان ازدواج ایشان با حضرت علی(ع)، دوره دوم از زمان ازدواج تا زمان رحلت پدر بزرگوارشان و دوره سوم از زمان رحلت پیامبر اکرم(ص) تا زمان شهادت شخص حضرت فاطمه زهرا(س) را شامل می شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه اهل بیت (ع) را هدفی دست یافتنی برای مسلمانان خواند و ابراز کرد: همانگونه که انسان ها برای فراگیری هر حرفه، نیازمند یک استاد است، اهل بیت(ع) اساتید جوامع بشری در عالم انسانیت هستند. گر چه اهل بیت(ع)، از لحاظ وجدان اخلاقی، وراثت و بسیاری از جنبه های دیگر والاتر از ما هستند.


نوشته شده در   يکشنبه 21 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode