ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 29 فروردين 1403
چهارشنبه 29 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 بهمن 1397     |     کد : 186670

امام جمعه شهر سردرود:

راهپیمایی 22 بهمن، دشمن شکن خواهد بود

امام جمعه شهر سردرود گفت: ملت بصیر ایران در یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

 امام جمعه شهر سردرود گفت: ملت بصیر ایران در یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد زد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه مباحث خانواده اظهار داشت: خداوند محبت را در بین زن و شوهر به عنوان ودیعه در قرار داده که باید زوجین آن را شعله‌ورتر نمایند و از آن حفاظت کنند.

امام جمعه سردرود افزود:  یکی از شرایط لازم برای حفظ این ارتباط عاطفی خوش اخلاقی آنهاست  یعنی با زبان محبت و تکریم رفتار کنند نه تهدید و تحقیر ایشان تاکید کرد ادب و احترام در کانون خانواده تاثیر بسزایی در موفقیت خانواده دارد چرا که محبت ، صداقت ،صمیمیت ،از طریق اخلاق حسنه و احترام صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) گفت: ایشان الگوی کامل همسرداری بودند که به تعبیر علی (ع ) بهترین کمک برای اطاعت خداوند بود و در زندگی مشترک هیچ وقت زمینه عصبانیت شوهرش را فراهم نکرد و به واسطه توقعات بیش از اندازه زبان به گلایه باز نکرد

جلیلی در ادامه به فعالیت های سیاسی صدیقه طاهره اشاره کرده و گفت: حضرت زهرا(س) از هر مناسبتی برای مقابله با جریان نفاق و انحراف استفاده کرد گاهی از طریق بیان خطبه ها گاهی از تبیین جایگاه امامت که مانع عظیم در مقابل اختلاف هاست و همینطور وصیت سیاسی که نباید دشمنان ایشان در تشییع جنازه حاضر شوند.

وی همچنین با  اشاره  به راهپیمایی ۲۲ بهمن کرد  افزود:رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی موجب عصبانیت دشمنانی که انتظار این را نداشتند عصبانی کرده است لذا حضور در این جشن انقلاب امسال از اهمیت ویژه‌ای بر خوردار است.

خطیب جمعه سردرود تاکید کرد دشمنان انقلاب هرچه در توان دارند از طریق ایجاد مشکلات اقتصادی  برای ایجاد فاصله بین امت و حاکمیت ارائه کردند اما این حضور خاری در چشم دشمن خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر سردرود گفت: حضور در آغاز دهه پنجم انقلاب بازخوانی مجدد شعارهای انقلاب است که شاه بیت آن استقلال و عدم وابستگی می‌باشد و قطعا این حصور پیامی خواهد بود به مسوولان که به خدا و ملت و ظرفیت‌های داخلی متکی باشید و به امید نگاه‌های رحم‌آلود آمریکا و اروپا نباشید که اینها با باج خواهی کانال مالی را مشروط می‌کنند به همان ۱۲ شرطی که آمریکا می‌گفت.

جلیلی در انتها خطبه گفت نتیجه برجام امروز گوشت ۱۰۰ هزار تومانی است با اف ای تی اف و اینستکس و سی اف تی و امثال اینها بیش از مردم ایران در مقابل قلدران عالم تحقیر نکنید.


نوشته شده در   جمعه 19 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode