ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 بهمن 1397     |     کد : 186654

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عنوان کرد:

آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی رو به افول و زمین گیر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: آرمان های انقلاب اسلامی ایران آسان بدست نیامده که آسان از دست برود، آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش درمقابل این انقلاب زمین گیر شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: آرمان های انقلاب اسلامی ایران آسان بدست نیامده که آسان از دست برود، آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش درمقابل این انقلاب زمین گیر شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی صبح امروز در جمع پرسنل حراست استان بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه ای برتر خواند و بیان کرد: لحظه به لحظه زندگی حضرت فاطمه(س) مملو از درس های زندگی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)، محور قوس صعود و نزول عالم وجود هستند و تنها کسی هستند که فرشته وحی، جبرئیل امین بعد از پیامبر اکرم(ص)، بر ایشان نازل می شد.

حسینی در ادامه حضرت فاطمه زهرا(س) را کوثر بی نهایت قرآن کریم خواند و ابراز کرد: حضرت فاطمه زهرا(س)، آیینه تمام نمای جلوه و جمال حضرت حق هستند که زندگی ایشان را در یک نگاه کلی می توان به سه دوره تقسیم کرد، دوره اول از بدو تولد تا زنان ازدواج ایشان با حضرت علی(ع)، دوره دوم از زمان ازدواج تا زمان رحلت پدر بزرگوارشان و دوره سوم از زمان رحلت پیامبر اکرم(ص)، تا زمان شهادت شخص حضرت فاطمه زهرا(س) را شامل می شوند.

وی افزود: در نگاه با دوره اول متوجه روابط عمیق این حضرت با پدر بزرگوارشان خواهیم شد که این نشانگر شروع تربیت فرزند از پیش از دوران تولد، در رسالت رسول خدا(ص) است، و این درحالی است که دانشمندان مطرح غربی شروع تربیت فرزند را از سه سالگی می دانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه اهل بیت (ع) را هدفی دست یافتنی برای مسلمانان خواند و ابراز کرد: همانگونه که انسان ها برای فراگیری هر حرفه، نیازمند یک استاد هستند، اهل بیت(ع) اساتید جوامع بشری در عالم انسانیت هستند.

حسینی هیئات را محل اصلی تجمع جوانان و تقویت روحیه انقلابی گری در آنها دانست و افزود: هیئات نقش مهمی را در تربیت نسل های جدید ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: با نگاه به دوره دوم زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، متوجه می شویم که روح زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به سمت ساده زیستی سوق دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: ۱۴۰۰ سال پس از دوران زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، ابر مردی مجاهد مردم ایران را بر سر سفره معنوی اهل بیت(ع) نشاند.


نوشته شده در   پنجشنبه 18 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode