ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 بهمن 1397     |     کد : 186518

مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی:

طرح نسخه نویسی الکترونیکی در آذربایجان شرقی آغاز شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از اجرای آزمایشی طرح نسخه نویسی الکترونیکی در این استان خبر داد.

 مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی از اجرای آزمایشی طرح نسخه نویسی الکترونیکی در این استان خبر داد.

وحید مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: این طرح به صورت پایلوت در شهرستان بستان آباد اجرا می شود و با اجرای آن بسیاری از اقدامات زاید که برای بیمار و دستگاه های اجرایی هزینه دارد حذف می شود.

وی با اشاره به دلیل انتخاب بستان آباد به عنوان پایلوت این طرح ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار نفر از بیمه شدگان استان آذربایجان شرقی در بستان آباد زندگی می کنند و دلیل انتخاب این شهرستان به عنوان شهرستان پایلوت برای اجرای طرح نیز تعداد بالای بیمه شده در این شهرستان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: دراین طرح دارو تنها به شخص بیمار داده شده و از تجویز و مصرف بی مورد دارو جلوگیری خواهد شد.

مجیدی همچنین مدیریت هزینه های درمان و امکان برنامه ریزی دقیق برای بخش درمان را از مزایای اجرای طرح نسخه پیچی الکترونیکی دانست.

وی خاطرنشان کرد: طرح نسخه نویسی الکترونیکی به عنوان بخش مهمی از اجرای طرح تحول سلامت به زودی در سراسر استان آذربایجان شرقی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تعداد کل افراد زیر پوشش این بیمه تصریح کرد: حدود ۲ میلیون و۲۰۰ هزار نفر در استان آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مجیدی همچنین از پرداخت بخشی از مطالبات بیمه سلامت به مراکز درمانی و پزشکان خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیون تومان از مطالبات بیمه به بخش های دولتی و خصوصی در استان پرداخت شده و در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی باقی مانده نیز تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد.


نوشته شده در   دوشنبه 8 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode