ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 بهمن 1397     |     کد : 186486

برنامه‌های چهلمین سال انقلاب در آذربایجان‌شرقی؛

استقلال،آزادی و الگوی مردم سالاری دینی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تشریح برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی، گفت: دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای معرفی دستاوردهای نطام از جمله تبیین استقلال و مردم سالاری دینی به جهانیان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با تشریح برنامه‌های دهه فجر در آذربایجان‌شرقی، گفت: دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای معرفی دستاوردهای نطام از جمله تبیین استقلال و مردم سالاری دینی به جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تقی‌زاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: برگزاری با شکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین ویژگی دارد چراکه این انقلاب نشانگر این بوده که نه تنها عقب‌گرد نکرده‌ایم بلکه همیشه پیش به جلو بوده و مردم با استقامت و قامت استوار در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده تمام برنامه‌ها با شکوه‌تر، پربارتر و کوبنده‌تر انجام خواهد گرفت تا به تبع آن  دشمن متزلزل خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان با بیان اینکه ایام دهه فجر یک پروسه طلایی بوده و فرصتی مغتنم برای بیان حقایق است، گفت: می‌توان از این فرصت دستاوردها، ثمرات، درس ایستادگی و مقاومت مردم و انقلاب صحبت کرد به طوریکه باید ائمه‌های جماعت، متولیان مساجد رسالت خود را نسبت به تبیین چنین رویکردی ایفا کنند چراکه خاستگاه انقلاب ما از مساجد بود.

وی اضافه کرد: اصناف، کارگران، کارمندان، دانشگاه‌ها، مدارس، رسانه‌ها و تمام اقشار مردمی باید توان خود را برای معرفی دستاوردهای عظیم انقلاب به نمایش بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استقلال را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هیچ کشوری نتوانسته است که حرف خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی دیکته کند.

تقی‌زاده ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی می‌باشد که این نعمت به برکت خون پاک شهدا و ایستادگی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که با مردم سالاری دینی سرنوشت خود را رقم می‌زند چراکه این مردم بوده که با حضور در انتخابات از رئیس جمهور تا شورای شهر را با دلخواه انتخاب می‌کنند.

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان بیان کرد: در خود آمریکا مردم گرفتار احزاب کثیف و توطئه‌گر هستند و اراده‌ای برای انتخابات دلخواه ندارند.  

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن بحران‌های زیاد در طول چهل سال انقلاب اسلامی، تصریح کرد: توطئه‌هایی از قبیل صدمه زدن به دین، قومیت‌گرایی، ترور شخصیت‌های بزرگ انقلاب از جمله اقدامات دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که به لطف پروردگار در همه آنها شکست خورده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ما هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم که در این جنگ بیش از ۵۰ کشور با هم متحد شده و علیه ایران بودند ولی باز هم با ایستادگی مردم توانسته‌ایم پیروز از میدان خارج شویم.

تقی‌زاده فتنه‌های سال ۱۳۷۷ و ۱۳۸۸ را مورد اشاره قرار داد و گفت: وقتی دشمن از همه توطئه‌های خود علیه ایران شکست خورد با ترفند دیگر آن هم ایجاد جنگ اقتصادی وارد عمل شده است و تلاش می‌کند تا چهلمین سال انقلاب اسلامی را با تلخی روبه رو سازد که قطعا این بار هم شکست تلخی خواهد خورد.  

وی استقلال و مردم سالاری دینی کشور را مدیون درایت و رهبری مقتدر ولایت فقیه دانست و گفت: وجود مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، روحیه ایستادگی و فداکاری مردم ایران، خودباوری مردم از دیگر دستاورهای پربرکت انقلاب اسلامی ایران است.  

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان ابراز کرد: انتظار می‌رود تا تمام اقشار مردمی جشن چهلمین سال انقلاب اسلامی را به خوبی برگزار کنند و چشم دشمنان را با حضور گرم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، کور کنند.  

وی به برگزاری همایش‌های تبینی، غبارروبی مزار شهدا،  نمایشگاه دستاوردهای نظام، نورافشانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: البته چهلمین سال انقلاب اسلامی مصادف با ایام فاطمیه است که با مد نظر گرفتن ایام سوگواری، چهلمین سال را گرامی خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: البته یکی دیگر از دستاورهای نظام مقدس اسلامی ایران همین برگزاری نماز جمعه است که همیشه با شکوه و عظمت برپا شده است.


نوشته شده در   جمعه 5 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode