ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 28 فروردين 1403
سه شنبه 28 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 3 بهمن 1397     |     کد : 186460

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: قرآن کریم کتاب انقلاب اسلامی است و انقلاب فاطمی و علوی ما برگرفته از کتاب خدا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: قرآن کریم کتاب انقلاب اسلامی است و انقلاب فاطمی و علوی ما برگرفته از کتاب خدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی صبح امروز در جلسه با کارشناسان قرآنی استان، ضمن ابراز رضایتمندی از عملکرد کارشناسان قرآنی در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی گفت‌: امروز، پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دستاورد های متعددی در حوزه قرآن و در مقایسه با دوران ننگین حکومت طاغوت حاصل شده است که همه این دستاورد ها به برکت خون پاک شهدا هستند، اما باید به یاد داشت که قرآن کریم همچنان محجور و نیازمند خدمت است.

وی افزود: با یک مقایسه کلی متوجه دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی در طول چهل سال در عرصه حفظ، قرائت، تفسیر و سایر عرصه های قرآنی خواهید شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همچنین از عملکرد ضعیف رسانه ها، در بازگویی دستاورد های انقلاب اسلامی گلایه کرد: دستاورد های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته باید به افتخار تبدیل شوند، و نقش رسانه ها در این امر انکار ناپذیر است.

حسینی تلاش های برخی، برای پررنگ کردن نقاط ضعف جمهوری اسلامی ایران را بی مفهوم خواند و بیان کرد: سعی کنیم در کنار نقد آگاهانه نقوص و نقاط ضعف جمهوری اسلامی ایران، کمی هم به داشته ها و دستاورد هایمان افتخار کنیم.

وی در ادامه عرصه ترویج فرهنگ قرآنی را، عرصه جهادی دانست و بیان کرد: قرآن سفره پهن شده الهی است که هر کس به اندازه خودش از آن بهره مند می شود و به دیگران نیز در این امر کمک می کند، در حالی که امروزه تعداد بسیار کمی از افراد جامعه به فکر مسائل فرهنگی و قرآنی هستند.

حسینی مشکل اساسی فرهنگی و اجتماعی جامعه را تبدیل نشدن مفاهیم قرآنی به سبک زندگی خواند و بیان کرد: وجود تعامل، امری ضروری برای گسترده کردن بستر قرآنی در کشور است، برای تبدیل کردن مفاهیم قرآنی به سبک زندگی است.


نوشته شده در   چهارشنبه 3 بهمن 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode