ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 تير 1397     |     کد : 184321

خطبه های نماز جمعه تبریز ؛

آمریکا در انزوا است/ امکان توقف صادرات نفت ایران وجود ندارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آمریکا نسبت به سال ۹۱ هم اکنون بیشتر در انزوا است و دیگر کشورها از آمریکا تبعیت نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آمریکا نسبت به سال ۹۱ هم اکنون بیشتر در انزوا است و دیگر کشورها از آمریکا تبعیت نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی این شهر برگزار شد، ادامه داد: امکان توقف صادرات نفت ایران وجود ندارد.

وی سپس با بیان اینکه دولت‌ های مختلف بر تداوم تجارت با ایران تاکید کردند، افزود: آمریکا نمی تواند با فشارهای خود به اهداف شومش و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کند.
آل هاشم با اشاره به اینکه اخیرا معاون وزیر آمریکا به منطقه سفر کرده است، ابراز داشت: وی در این سفر از کشورهای عرب خواسته که در تحریم‌ ها علیه ایران با آمریکا همراهی کنند.
امام جمعه تبریز در همین خصوص ادامه داد: در حقیقت همه این کارها نشان از آن است که آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران تنها مانده است.
آل هاشم با بیان اینکه  مردم باید هوشیار و بابصیرت باشند، ادامه داد: نباید فریب برنامه ها و القای دشمن را بخوریم.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا این ضعف خود را با عملیات روانی و تبلیغات گسترده جبران کرده، گفت: دشمن تلاش می کند تا مردم ایران را نگران کند.
آل هاشم با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات اخیر مردم قطعی زیاد برق در تبریز بود، گفت: باید قطعی برق با برنامه صورت بگیرد. درست نیست که در برخی از نقاط تبریز ۸ ساعت شاهد قطعی برق بودیم.
وی افزود: همین قطعی برق باعث خراب شدن یخچال ها و از بین رفتن تعداد زیادی مرغ در مرغداری ها شده است.
امام جمعه تبریز ابراز داشت: باید مدیران و مسئولان در این خصوص تدبیرهای لازم را بیندیشند.
آل هاشم با تاکید بر ضرورت حل مشکلات مردم افزود: باید برای حل مشکلات مردم چاره ای اساسی اندیشیده شود. مسئولان نیز باید تلاش کنند و زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم را فراهم سازند.


نوشته شده در   جمعه 22 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode