ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 تير 1397     |     کد : 184344

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حجاب میوه عفاف است/ جنگ نرم دشمنان علیه اعتقادات جوانان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حجاب میوه عفاف است. دستگاه ‌های فرهنگی باید الگوهای مناسبی را برای حجاب ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: حجاب میوه عفاف است. دستگاه ‌های فرهنگی باید الگوهای مناسبی را برای حجاب ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم ظهر امروز یک شنبه در اجتماع ملی حافظان حریم خانواده در تبریز با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه اعتقادات جوانان ابراز داشت: دشمنان با شیوه‌های گوناگون تبلیغی و رسانه‌ای خودشان هجمه گسترده‌ای علیه مبانی اخلاقی و خانواده ما شکل دادند تا تاثیراتی سوئی بر روی اعتقادات جوانان ایرانی داشته باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه یکی از عوامل کم مهری به حجاب عدم برنامه‌ریزی مناسب برای حجاب است، ادامه داد: مسئولان باید برنامه ریزی کامل و جامع برای حجاب داشته باشند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه اینکه مقداری در بحث حجاب کم‌ توجهی داشته‌ایم به این جهت است که به فرهنگ تسامح و تساهل بیشتر روی آوردیم، افزود: در سال‌های اخیر شاهد بی توجهی‌ها و کم مهری‌هایی نسبت به حجاب هستیم که برخی از علل آن ضعف در تبیین صحیح فرهنگ اسلامی است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه دستگاه‌ های فرهنگی باید الگوهای مناسبی را برای حجاب معرفی کنند، گفت: باید نهادهای مختلف الگوهای اسلامی را برای بانوان معرفی کنند و در عین حال از افراط و تفریط پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه حجاب امر خداست و شارع مقدس به عنوان یکی از احکام ضروری دینی حفظ آن را واجب کرده است، ابراز داشت: عفاف ریشه حجاب است. بانوان با حفظ حجاب می ‌توانند اطاعت را که روح و پیام اصلی بشریت است اثبات کنند.

آل هاشم افزود: آدمی نمی ‌تواند حقوق الهی را کاملا ادا کند ولی با انجام بعضی کارها می‌تواند رضایت الهی را به دست آورد.


نوشته شده در   يکشنبه 24 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode