ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 تير 1396     |     کد : 178926

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

فعالان عرصه اوقات فراغت، آتش به اختیاران جبهه فرهنگی هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر اهمیت توجه به جوانان و اوقات فراغت آن‌ها تاکید کرد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر اهمیت توجه به جوانان و اوقات فراغت آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی ظهر روز یکشنبه در بازدید از طرحهای اوقات فراغت تبریز اظهار داشت: بحث آسیب‌های اجتماعی بسیار جدی است و امروزه بیش از پیش جوانان را گرفتار خود می‌کند.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد، بدحجابی و... بیش از همه اقشار جامعه جوانان را تهدید می‌کند و راه مقابله نیز توجه به جوانان و برآورده کردن نیازهای آن‌هاست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایحان شرقی همچنین در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اینکه اوقات فراغت همانگونه که فرصتی برای ارتقا توانمندی جوانان است، به لحاظ اینکه می‌تواند فرصت گرفتارشدن به آسیب‌های اجتماعی را برای جوانان فراهم ‌کند، تهدید نیز به شمار می‌آید.

دکتر حسینی عنوان کرد: به همین خاطر است که اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و فعالان این عرصه باید همچون آتش به اختیاران جبهه فرهنگی عمل کنند.

حجت‌الاسلام حسینی توجه مسئولان را به پر کردن اوقات فراغت جوانان به شکلی صحیح تاکید کرد و افزود: نباید بعد از گذشت سال‌ها ما هنوز هم از وجود آسیب‌های اجتماعی نگران باشیم و این موضوع نشانگر آن است که مسئولان فرهنگی ما آنطور که شایسته و بایسته بوده پرداخت نکرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و همواره سعی کرده‌ایم با برگزاری برنامه‌های مختلف همچون کلاس‌های قرآنی و... برنامه‌ریزی مناسبی برای اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

 


نوشته شده در   دوشنبه 26 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode